2017. február 24., péntek

DURVA ANYA

Mindig azt hittem, hogy nincs lejjebb az állat módjára  nyerítek a gyerekeimmel helyzetnél, de jelentem, van!!!
Az ember általában kedvesen és békésen kezdi a komunikációt, ha a csemetéit szeretné megkérni a szobájuk rendbetételére. Mosolyogva szól hozzájuk:
-  Drágaságaim, légyszíves menjetek fel és rakodjatok össze a szobátokban!

A következő fázis az, amikor tudatosul benne, hogy a mosoly és a kérés itt bizony kevés volt és átvált felszólító módba: 
- Azonnal menjetek fel a szobátokba rakodni!

Jön még további pár fokozat, fenyegetés, majd ordítás ... az eredmény ugyanúgy semmi.

Itt tartottam én is az előbb. Nincs a torkomban több erő, mert beteg vagyok, így nem maradt más hátra, mint elővenni a legmocskosabb módszert: 

PALACSINTÁT SüTöTTEM!!!

És igen, tárva, nyitva hagytam minden ajtót, had szálljon felfelé a fincsi palacsintaillat, bódítsa el így 12 óra táján  a két éhes ellenállót, akik mint a lovak, futottak le a lépcsőn, holmi kényeztető takarmányozást remélve.

Amikor leértek, mosolyogva megmutattam nekik a rengeteg palacsintát és a Nutellát, majd elpakoltam  mindent azzal, hogy ebből ugyan nem esznek, amíg nincs rend.

Lázadás, bőgés, futás vissza. Most már rakodnak.

Fúj, de durva vagyok!!!
Thatś my superpower!!!



18 megjegyzés:

  1. ... és nem vagy egyedül! Nyugi! Ezt én is eljátszottam a srácaimmal. Ők a szobájukban bőgtek (közben azért alakult a rend), én meg a konyhában.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem bőgök, ez már az a szint, amikor az én arcomon csak a sátáni mosolyt látod :-D

      Törlés
  2. És semmi lelkiismeretfurdalás!Ezt úgy hívják nevelés......��.Szeretem a történeteid,mindig eszembe jut az az idö amikor mi próbálkoztunk

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Erika, örülök, ha tetszenek az írásaim. Lelkiismeretfurdalás ... na az nincs :-D

      Törlés
  3. Valószínű én vagyok az egyetlen (nem fogsz szeretni!) akinek a gyerekénél fordítva van. Ő addig nem jön se enni, se este fürödni, se sehova amíg nem pakol össze a szobájában. Mit is várok? Egy rendmániás anyja van, volt kitől látni :) És ez se jobb, hidd el :)

    VálaszTörlés
  4. Nem való ide az a boszis kép!:) Amit tettél, az remek diplomácia : megteszed és megkapod a jutalmad.:)

    VálaszTörlés
  5. Ezt én is szoktam alkalmazni, még ha nem is palacsintával és mindig müködik :-) én reménykedem, hogy a rend egyszer csak megszokássá vállik - de ettől egyelőre nem kell tartanom....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A következő 5 évben szerintem engem sem fenyeget ez a veszély.

      Törlés
  6. De durva! :) amúgy nem, előttem volt a kis arcuk... Nekem a lányaim sokkal rendetlenebbek mint a fiaim! :)

    VálaszTörlés
  7. Hát, bizony, néha kell ilyen eszközhöz folyamodni. Például amikor a két gyerekkel kell mennem szemészeti vizsgálatra, és már előre tartok tőle, hogyan bírják majd... így beígérek nekik egy-egy plüss figurát a Sparban, ha nem kell őket fegyelmezni. Aztán meg az egészet szemészet el van ájulva, hogy a két fiú milyen jólnevelt... én meg úgy érzem, el kell árulnom az igazat... :D
    Ma délután is megyünk valahova, ahova őket is vinnünk kell (nem tudjuk hova tenni), és már tudom, mivel fogom őket khmmm motiválni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden ötletet, tippet szívesen fogadok :-D

      Törlés
  8. Itt vagyok! :)
    Ezt a palacsintás technikát megjegyzem a jövőre nézve! :)

    VálaszTörlés
  9. Most végiggondoltam, bizony volt olyan, hogy genya módon a szeme előtt ettem valami olyasmit, amit szeretett, de épp nem érdemelt meg - viszont mindenféle előrejelzést tudott, hogy minek mi lesz a következménye, ha ezt vagy azt megcsinál, vagy éppen nem csinál meg... szóval nyílt kártyákkal szoktam játszani, ergo csak kicsit volt lelkifurkám. De - tanult belőle, egyre kevesebb a csapkodás és a visszabeszélés, de még vaaaan.... Jaj, hogy mikhez kell nyúlnunk néha :D....

    VálaszTörlés
  10. Én csak mosolyogtam a fenti írásodon és a kommenteken, mert az én fiamnak annyira nincs étvágya, hogy nálunk fordítva működik, csak ne kelljen palacsintát enni. Na jó, nekem is megvannak a saját, mocskos, zsarolós módszereim. Elegem lett abból, hogy a szomszédok kiabáló ideggyogyinak nézzenek. Most csend van! :-))

    VálaszTörlés