2016. november 15., kedd

Az erdélyi grófnő


"Outsider vagyok. Az emberek ténykedését nagy empátiával, a partvonalról figyelem. Onnan viszont könnyebb meglátni egy impresszionista színpacniban a képet.
A Nőnek lenni jó-t én így láttam szombaton - ez már nem "rendezvény", hanem egy igazi Szalon : a házigazdák arisztokrata hölgyek, ezt kezdettől tudtam. Iveta a fehér fotelben, Krisztina a külsejével ma különösen ráerősít erre a benyomásra ...Judit története az elveszett és megtalált szárnyaló hanggal - Natasáé a "Háború és béké"-ből, mi más! Montorffy Letti - ezzel a névvel csak grófnő lehet valaki. Minimum. Pezsgő, finomságok, halk beszélgetés, finoman roppanó, leheletvékony csokoládék, elegáns nők, a lépcsőfordulóban zongorázó kislány. Értelem és érzelem. Szikrázik és ragyog.
Emberek, vigyázat, az ilyen helyeken birodalmak sorsa fordul.
Ajánlom köszönettel (amiért részese lehettem) és szeretettel: a szervezőknek és minden hölgynek, aki biztatott és az ékszereimet viseli. Nagy örömet okoztak." /Forrás: FB/

Ezt az a Kiss Limpár Évi írta rólunk, akire én mióta először megláttam, magamban csakis egy erdélyi grófnőként tudtam  gondolni. Ki másban lehetne ennyi elegancia, tartás, kifinomultság???
Aztán leírta a fenti szavakat. 
... 
Évi, nagyjából egy hónapja  vitattuk meg, hogy véletlenek nincsenek. 
Ezt most méginkább így gondolom.

S akkor íme az ékszer, amelyet  nekem készített s a vers, melyet hozzá ajánlott. Azt is kitűztem a brosommal együtt a szívem fölé, s az utolsó sorába kapaszkodom erősen:


"Minden jövendő tűz is bennem él,
hogy az utolsó harcos én legyek.
A simogatás az én lobogóm
s minden megindul, hogyha én megyek!"

(József Attila: A legutolsó harcos - részlet)


♥♥♥

Köszönöm

Kép forrása: Kiss Limpár Éva FB

1 megjegyzés:

  1. Milyen jó és milyen szép!!!!!!Mennyire fontos ez mindig a világban: hogy a nők,nők legyenek, finomak,érzékenyek .....A mai világ kevés esélyt ad erre, de azért meg lehet valósítani.
    Köszönöm az írásodat: ösztönöztél!!!!!

    VálaszTörlés