2016. július 6., szerda

Best of Eszter - a takarítás

Esztert befogtam a hétvégi takarításba. Egy diplomata ügyességével igyekezett meggyőzni arról, hogy ez helytelen döntés volt.
- Anya, én úgy gondolom, hogy te rosszul állsz a takarításhoz.
- Miért gondolod így? - kérdeztem.
- Azért, mert szerintem akkor kellene takarítanod, amikor egyedül vagy otthon. - hangzott a határozott válasz.
- Éspedig miért???
- Azért, mert akkor sokkal több energiád maradna a munkára, hisz nem kellene velünk morognod meg kiabálnod, hogy  segítsünk neked.




...

S merthogy az ész érvelés nem győzött meg, előkapta az érzelmi kártyát:
- Anya, emlékszel a Kényszeres takarítók című műsorra?
- Persze. - válaszoltam.
- Emlékszel és mégsem tudod, hogy egy anyának nem a tiszta otthon kell hogy legyen a legfontosabb, hanem az, hogy a takarítás helyett a gyerekeivel lehessen???

...

Amíg ennyi parlamenti képviselői hely van a parlamentben, addig ez a gyerek se fog felnőttként éhen halni. Irány  a politika!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése