2016. június 18., szombat

Bilív

Legerősebb tulajdonságom kétségkívül az, hogy  a legkilátástalanabb helyzetekben képes a hitem hatalmassá nőni. 
Ez a mostani is ilyen, amikor  fáradtan pakolom  a szárítóról a tiszta ruhákat a lépcső fokaira, mert fel kell jutniuk a hálószobákban található szekrényekbe. 
Közben pedig hiszem, hogy a hitem még ezt  a masszív lépcsőt is képes lesz mozgólépcsővé változtatni, s ezek a ruhák, meg még az utánuk várakozók a helyükre kerülnek. 

Más alternatíva itt kérem szépen nem lehetséges. Szóval csak pakolok és nyomoromban még erősebben hiszek :-)


2 megjegyzés:

  1. Én is a lépcsőre pakolom, aminek idővel fel kell kerülnie... a ruhákat kosárban, aztán reménykedem, hogy az uram hamarabb jár arra... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert akkor felviszi? Szerencse leánya... :o))))
      A mieink csak akkor, ha konkrétan kérve vannak.
      De nem tehetek szemrehányást senkinek, én alakítottam így.
      Szóval, csak azt akartam mondani, hogy nálunk is a lépcsőre pakolódnak első körben...

      Törlés