2016. március 29., kedd

Húsvéti -tavaszi hangulat a nappalinkban

Bár a nappalink még mindig nem olyan, mint amilyennek megálmodtam (továbbra is megvan a tapéta, amely remélem most tavasszal eltávolításra kerülhet ), igyekeztem most is az évszaknak és természetesen a húsvéti ünnepnek megfelelően frissíteni egy kicsit a tél után.
A díszítésre szánt költségvetés most sem volt magas, igyekeztem mindent a lehető legjobb áron beszerezni. Legnagyobb beruházás az Ikeás párna lett ( díszpárna+ huzat ), kb 16 euró, a többi dolgot ennél lényegesen olcsóbban vásároltam. S igaz, ami igaz, ha lett volna elég időm többet kézműveskedni, még kevésbé viselte volna meg a családi költségvetést az új dekoráció. 

Gyertek, üljetek le egy percre nálunk és nézzétek meg, hogyan is sikerült ez!


Lévén, hogy a tapéta megmaradt, hagytam a barna sötétítőt is, pedig már megtaláltam az utódját, méghozzá 2,50 euróért egy turkálóban. Egyetlen hibája sincs, anyukám elvág belőle egy kicsit és már a helyére is kerülhet. Lecseréltem viszont a szőnyegeket, s mivel a tévé előttit terveim szerint ősszel és télen is más színűre cserélem majd, ez egy olcsóbb darab, konkrétan a Mercury Marketben vásároltam kb 10 euróért. 


Nyusziból négy darabunk van. A fehér a Kikkből, a három púderszínű pedig a Lidlből.





A púderszínű zöld, rózsaszín gyertyákat a Mömaxban vásároltam. A kakasos üvegeket a Lidlben találtam, nagyon megörültem neki. Az egyikbe Eszter bepakolta a kártyáit is :-)


Mit rejt az üvegbúra? Nagymamám hagyatékát ♥




Egy kézműves képeslap méltó új élete.



Ilyet is tud az Ikea!!! Mintha csak az én tavaszi virágos nappalimba tervezték volna.
Az alatta lévő láda rejti a nappaliban lévő játékokat. Kizárni azokat ebből a térből nem kell és nem is lehet, így viszont gyorsan el lehet pakolni őket a nap végén.






Az abszolút kedvenceim találkozása: imádom ezeket az Ikea képkereteket, több méretben is van belőlük. Karácsonykor a piros papírképeket raktam beléjük, tavaszra azonban szerettem volna kedvenc virágaimat viszontlátni bennük. Nagyon tetszik a keresztszemes hímzés, amihez én  sajnos nem értek. Ezért is örülök, hogy Hajlík Gyöngyi megvalósította nekem azt, amit megálmodtam és elkészítette ezeket a szépséges tavaszi hímzett képeket. 





A nappalival egy tér ( egy kisebb falrész és egy pult választja le csupán ) a konyha. Itt most is az ablak lett hangsúlyos, mást nem is díszítettem ki.



Függönyünk még mindig nincs és nem tudom, lesz - e valaha. Szeretem ezt a zavartalan kilátást az udvarra. Büszkén elárulom, hogy ezt az egy ablakot megmostam az ünnepek közeledtével. 

A szép virágos ág a japán birsünkről került be a lomizott vázánkba (eredetileg likőrös üveg volt). A nyuszik  és az ágon lógó hímestojások a Lidlből, a fehér tojások a Kikkből kerültek hozzánk. 



Nonó ovis alkotása ez a gyönyörű lepkés tojás, gondolom a tanító nénik is aktívan besegítettek
 neki :-)


Eszter meglepicsokra.





És végül az odabiggyesztett bónusz: gyurmatojás Made by Nonó :-D


Ilyenek voltunk hát 2016 tavaszán, Húsvétot várva. Mára ennek az ünnepnek is vége. Elpakoljuk a tojásokat és a nyuszikat, mert úgy illik. De az is lehet, hogy még maradnak egy kicsit, mert nekünk úgy tetszik. Ennyi volt a mai körkép. Remélem, jól éreztétek magatokat nálunk s bekopogtok így virtuálisan nyár elején, amikor is egy kicsit levendulásodni fogunk ebben a szobában.

2 megjegyzés: