2016. március 12., szombat

Az a jó...

Az a jó  a szombat reggelben,  hogy végre így reggelizhetek:


Már világos van, a madarak énekelnek. Erős kávé, előttem egy érdekes cikk a Nők Lapjából, velem szemben a tavaszi virágokkal teli ablak.

Az még a jó a szombat reggelben, hogy egyszer csak  felmászik a székre egy kis kócos és tudatja velem, hogy a kerámianyuszi éhes. Nem csak nekem jár a ruccola:



Legelünk tovább kettesben, a kerámianyúl meg én, nézzük tovább a tavaszi virágokkal és dekorokkal teli ablakot, amikor a kis kócos  beilleszt a kompozíciómba egy gyurmanyomós pónit. Így ni, a póni is szereti a tavaszt. 



Nincs már nyugodt reggeli, nincs idilli ablakpárkány, de jó így, ahogy van.
Azt szeretem  a szombat reggelben, hogy zajlik. Hogy van élet. Hogy odanyomnak két mignonos tányért az én féltett francia porcelánom mellé, s hogy van, aki odanyomja.


Kellemes hétvégét kívánok mindenkinek!


3 megjegyzés:

  1. Idilli és aranyos hangulat, főleg mert így látod és le is tudod írni.

    VálaszTörlés
  2. Tudod, póni nélkül még egy kellemes reggel sem az igazi!

    VálaszTörlés
  3. Póni nélkül nincs szombati reggeli, ez nyilvánvaló. :-) Nálunk most rózsaszín volt, mert a tavaszi dekorunk nagy része is pasztell rózsaszín.
    A porcelánnyűlnak meg jár a rukola, ez nem lehet kérdés...

    VálaszTörlés