2016. február 19., péntek

Jelmezbál 2016

Ahogy egy évvel ezelőtt, úgy most is saját készítésű jelmezzel készültünk  az iskolai jelmezbálra.

Eszter elsőben  szivárványos égbolt volt, azt a jelmezt  ITT nézhetitek meg.

Ebben az évben pedig Noé bárkája lett. Noé is, meg bárka is :-)

A bárka alapját egy kartondobozból vágtam ki. Ezt vontuk be színes kartonlapokkal. Ha már Noé bárkája, akkor kellett sok sok állat is. Lehettek volna autentikusabbak is, de azt gondoltam, a vidám állatfigurák  gyerekközelibbé teszik a témát. Szerintem ez jól működött, ezek az állatkák tették a jelmezt vidámmá.





Sajnos nem tudtunk minden állatból két darabot felköltöztetni a hajóra, így is nehezen fértek el.

Noé ruháját anyukám varrta maradék fehér anyagból, nekem nagyon tetszett. Eszter olyan volt benne, mint egy bibliai figura.

A buli jól sikerült, minden gyerek kapott egy kis meglepetést, így nem volt csalódottság sem.

S hogy mik leszünk jövőre? Szerintem hamarosan azt is megálmodom, ahogy ezt a jelmezt is egy évvel ezelőtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése