2016. január 4., hétfő

Új év, új jelszó 2016-ban is

Két éve ezzel a bejegyzéssel indítottam az évet. Új év, új jelszó. 
A feladat most is adott. Megtalálni azt a szavat, mondatot, gondolatot, amely kifejezi mindazt, amire vágyunk, törekszünk, amihez ragaszkodunk az elkövetkező évben.

Nekem sokat segítenek ezek a jelszavak. A 2013-as, amelyre az eredeti bejegyzésben utaltam, a DIAMOND volt. S mennyire találó volt ez arra az évre! Kincsvadászat volt, Noémi lett a mi gyémántunk. Kemény munka, sok fájdalom, küzdelem, várakozás, mire a miénk lehetett. 
Tudjátok, hogy a gyémánt utáni harc sok áldozatot kíván, emberek ölik érte egymást. Akkor, abban az évben, abban a küzdelemben kicsit úgy éreztem, én is meghaltam lélekben, én is az áldozatává váltam. Ilyenkor segített a jelszavam,- tudtam, mit keresek és kapok - egy igazi drágakövet.

Na de itt a 2016-os év!
Én ma reggel egy blogot olvasva megtaláltam az enyémet. Látjátok, ennyi kellett! Olvassatok, érezzetek, figyeljetek, hallgassatok a belső hangra, vagy akár valaki máséra! 

Keressétek meg ti is az új, 2016-os jelszavatokat!


4 megjegyzés:

  1. Az jo jelszonak szamit, hogy "Allj meg!" ? Mert akkor az enyem az lesz. Jo otlet. Koszi!
    Kati P. ;) :-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az tökéletes lesz. És ha rám is vonatkozik a dolog, akkor én is megállok egy kávéra :-D

      Törlés