2016. január 21., csütörtök

Teásdoboz by Annie Sloan

Egy hete készítettem Andreának ezt az elegáns teásdobozt.


Magát a natúr fa dobozt egy hobbiboltban vásároltam.  
Annie Sloan Old White festékkel két soron lefestettem kívül és belül is, majd egy kevéske csiszolás után színtelen waxszal átkentem és políroztam. A doboz tetejét dekupázs technikával díszítettem. 



A szalvétából kivágott minta csipkeszegélyt kapott, így lett még elegánsabb.


A csipkére gyöngyfilc segítségével nyomkodtam ezeket a gyöngyszemeket.


A dobozt végül átkentem az Annie Sloan sötét waxszával is, s hogy a minta is öregedjen a dobozzal együtt, egy picit a szalvéta is árnyalva lett. Akit zavar, hogy a wax hangsúlyossá teheti a szalvéta esetleges barázdáit, az ezt hagyja ki. 


A megajándékozott nagyon örült a teásdoboznak. 
A képeket meglátva a főnököm is rögtön megkérdezte, mikor szeretnék menni hozzájuk vendégségbe
 ( ő is szeretne egyet ). 

Szeretek efajta személyre szabott ajándékokat készíteni. Teljesen más érzés, mint egy vásárolt ajándékkal meglepni valakit. 

Szinte bármit egyedivé varázsolhatunk egy kis kézügyességgel, na meg fantáziával. Igazán apróság, de például a gasztroajándékok üvegeit is kidíszítettem. Szerintem aranyosak lettek:




4 megjegyzés:

  1. Ez is nagyon jó! Szeretem a csipkét. Azt viszont nem tudom, mi az a gyöngyfilc...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy tubusos, filctoll hegyszerűséggel ellátott folyékony, dekorációs anyag, amivel például gyöngy formákat lehet kinyomni, s azok a megszáradás után így néznek ki.

      Törlés