2016. január 1., péntek

Faágból falidísz

Nemrég láttam a szlovák LeSimple blogon egy nagyon szép és egyszerű karácsonyi dekorációs elemet, amely lényegében egy faág volt, kicsit megdíszítve és a falra akasztva / ragasztva.



Ez inspirált, hogy én is elkészítsem a mi faág falidíszünket.



 Bár most karácsonyi díszítést kapott, ezt később  télire, majd tavaszira fogom változtatni. Nekem nagyon tetszik, minden évszakban fogom tudni használni. A gyerekek suliban és oviban készített papírdíszeit is fel fogom tudni rá kötni.
Készítsétek el ti is, ha tetszik. A faágat akár le is festhetitek, úgy is jól fog mutatni a fehér falon.


8 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes. Kaphatunk kepet a teliről es majd tavaszirol is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, január második felében téliesítem és feltöltör róla a képet.

      Törlés
  2. Nagyon jó lett! a tavaly én is készitettem - csak én az ágra ragasztottam ragasztópisztollyal a tobozokat, filc hópelyhet, madárházikót... de igy lógatva is jó ötlet - lehet jövőre igy fogatom fel az adventi naptárat. A további átalakitásokat én is várom :-)

    VálaszTörlés
  3. Ügyes vagy, én ezeket kedvelem.

    VálaszTörlés