2016. január 24., vasárnap

DIY - táskaékszer

Táskabolondnak számítok, szeretem az igazán karakteres darabokat. 
Szükségem volt viszont egy egyszerű fekete crossbody táskára is, amely praktikus, ha az ember cipekedik, gyerekkel megy valahová, vagy simán csak szeretné a meleg zsebeiben tartani a kezeit :-)



A Tescoban találtam egy, a célnak teljesen megfelelő darabot, melyet végül 10 euróért tudtam megvásárolni ( micsoda kellemes meglepetés volt ez az ár  a pénztárnál ).
Elvárások és praktikum ide vagy oda, nagyon unalmasnak találtam szegényt, ezért elhatároztam, hogy ha már díszítés nincs is rajta, kap a táska  valamilyen DIY ékszert.



A helyi hobbiboltban vásároltam kék és sárga bőrszalagokat. Ezekből 2-2 szálat a kézfejem köré tekertem, alul elvágtam. ˇAz így kapott szálakat átfűztem egy kicsi fémkarikán, majd az összefogott szálakat egy harmadikkal összekötöttem. Néztem a neten pár ötletet, ott végül ragasztóval zárták le ezt a folyamatot, nekem viszont a hármas csomó is maximálisan megfelelt.
Készítettem egy kék  és egy sárga változatot. Együtt is jól mutatnak, de külön - külön is feldobják az unalmas táskát. 


Szeretem a baglyokat, ezért ezt a fém baglyot is magammal hoztam, így ő is felkerült a táskaékszerre.
Ez a kompozíció 2,50 euróból kijött, ebből a bagoly volt 1 euró. Nemegész tíz perc alatt elkészültem vele és igazán büszke vagyok rá. Vicces, de már ketten is szóltak, hogy nekik is készítsek hasonló táskaékszert. 
Nektek hogy tetszik? Mivel dobjátok fel ti az unalmas táskáitokat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése