2015. december 6., vasárnap

Kompót

Sokan vannak, akik a friss gyümölcsöt nem szeretik, de a kompótot igen. 
Pontosan ezért, befőttként adagolnám grillcsirke és rizs mellé minden Karácsonyra fújónak azokat az aprócska ádventi pillanatokat és érzéseket, amelyek miatt jó élni, amelyeknek lehet örülni és hálát adni azért, hogy vannak hetekig tartó csodák, ünnepek. 



Ezt éljük meg most. S én, mint akinek küldetése van, rohangálok reggel a sötét nappaliban, csepegtetek  pár helyre fahéjas szegfűszeges narancsos illóolajat, gyújtom meg a kis teamécseseket a piros és fehér házikókban, kapcsolom be a fényeket az ablakban, igazítom meg a szarvasos párnát a régi új kanapén, mert hiszem, hogy az, azok, akik ide ma reggel még álmosan belépnek, vagy akik ezeket a sorokat a reggeli kávé mellé elolvassák,  szájukban fogják érezni az édes,  kompótnak álcázott  igazi Adventet és Karácsonyt.



Mert fontos a szemnek a látvány, az orrnak az illat, a léleknek a törődés. 


És egy darab kávéskapszula is  képes egy felnőtt ember szívét megmelengetni, amikor azt hiszi, napok óta elfogyott az a bizonyos napindító kávéja. Az is gyümölcs, az is Ádvent, az is Karácsony, cukros, édes kompótlé ide vagy oda. 





8 megjegyzés:

  1. Jó volt ezt olvasni, és tetszenek a képek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hamarosan még több képet hozok Éva, mert már díszben úszik az egész ház. Remélem, jól vagy ♥

      Törlés
    2. Igen, jól! Köszönöm érdeklődésedet.

      Törlés
  2. Jó itt. (én is dolce gustot ittam reggel :) )

    VálaszTörlés
  3. Én is, na meg a férj is, legnagyobb örömére.

    VálaszTörlés
  4. Művészi az írásod! Köszönöm!
    "
    befőttként adagolnám grillcsirke és rizs mellé minden Karácsonyra fújónak azokat az aprócska ádventi pillanatokat és érzéseket,"

    :))) Annyira aranyos!

    A mai vasárnapot én is így ajándékoztam a családnak, férj segítségével, bár biztosan több hiányossággal,: nem csepegtettem illatokat stb, de együtt voltunk és érzem,hogy nagyon jó volt!

    VálaszTörlés
  5. Jó olvasni a gondolataidat! Köszönöm!

    VálaszTörlés