2015. december 23., szerda

Karácsonyi hangulat a nappalinkban

Tegnap este helyükre kerültek az utolsó apróságok is a nappalinkban, így most hoztam nektek egy képes beszámolót az eredményről.

A kiindulási helyzetről röviden -amikor az ősszel világossá vált, hogy nem sikerül lecserélnem a tapétát a vágyott, apró virágmintásra, meg kellett békélnem azzal, hogy márpedig ez a barna tavaszig még maradni fog. S ha már így alakult, maradt a barna sötétítő és a szőnyegek is. Igyekeztem mind az őszi, mind a téli dekorációba beleépíteni ezt a sötétbarna színt. Bevallom, nagy harc volt ez saját magammal szemben. Nem akartam megalkudni, se megbékélni semmilyen más lehetőséggel, alternatívával sem, végül azonban be kellett látnom - néha az átmeneti helyzetekben is kell boldogulni, megélni azokat. Nem lehet csak  a vágyott céltól elvakulva ábrándozni, miközben elmennek mellettünk a napok. Így fogadtam el a barnát, s mostanra azt gondolom, a dekoráció általa még érdekesebb lett mindkét évszakban.

Remélem, tavasszal már tényleg virágmintás háttér fogja kiemelni ezt  a szép bútort.


 A kanapé mögötti falra három papírkép került. A duci angyalka Eszter munkája, a szarvasokat én vágtam ki egy egyszerű fehér papírból, majd ragasztottam egy piros alapra. A képek a kedvenc Ikea kereteimbe kerültek.  Nekem nagyon tetszenek.








Ezt a katonát egy újságban találtam:



Ősszel is, most is dísze a nappalinknak ez a makkokkal és mogyoróval teli üveg.


Feltűnt valakinek, hogy szeretem a szarvasokat???


Piros lámplás a Jyskből:



Karácsonyfa dekortapaszból. Ilyet Eszter is készített.



Ádventi naptárunk Emi műhelyéből. Elérhetőség ITT

A fa lovacskákat a DM-ben vettem 2,49 euróért!!!







Nonót nem zavarta a fotózás.


A párnát a Pepcoban vásároltam 4,99 euróért.






Ide kerülnek a kapott képeslapjaink: 




A mostani színes dekorációt a gyerekek is nagyon szeretik. Ez nem uncsi - mondta Eszter. Hát, szerintem se. 
Holnap mutatok néhány csodaszép dolgot a konyhánkból is. 

Bónuszfotó - így fényképezd a nappalidat:



8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Remélem, általuk,- mégha csak így virtuálisan is, leülhettél nálunk egy kávé erejéig ♥

      Törlés
  2. Az a pici lány pedig tiszta unokám!

    VálaszTörlés
  3. Jó volt nálatok! :-) várom a konyhait is..
    Boldog karácsonyt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ott nincs ennyi dolog, de azokat is szeretem.

      Törlés
  4. Nagyon szép a nappalitok. Boldog karácsonyt kívánok nektek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Dius, várom,milyen lesz a ti új lakásotok!

      Törlés