2015. augusztus 15., szombat

Lomizott tárgyaim az elmúlt hónapokból

Hoztam nektek pár képet azokról a tárgyakról, amelyek az utóbbi hónapokban kerültek hozzám.

Ezt a vázát a győri ócskapiacon vásároltam 300 forintért.
Ő a kedvencem, a helyét is megtalálta már a házban és igazi dísze lett a konyhaablaknak. 
Egyébbként elég magas, 25-30 centiméter.


A formája mellett a kopott, de még így is szép mintája fogott meg igazán.


Szomorú hattyú 200 forintért. Még nálunk is csak keresi a helyét.


Ez a darab kicsit drágább volt. 2000 forint. Krisztály és réz.


A legújabb. Ilyen levesestálat keresek nagyjából egy éve. Ezen a héten került elő a munkahelyem raktárából, ahol jónéhány tíz éve szolgált utoljára, azóta pedig becsomagolva várakozott. 
Hát, most hazaérkezett, mi igazán szeretni fogjuk.


Szoktatok ti is ócskapiacon vásárolni, lomizni, vagy interneten használt, régi tárgyakat vásárolni? 
Ha igen, mi volt a legutóbbi zsákmányotok?

3 megjegyzés:

  1. Hú,de csodás a levestál!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    A virágvázád pedig egy likőrös üvegecske, üvegkupak volt rajta.Nekem is van,szeretem.:)
    A hattyúd nem szomorú nekem,csak lehajtja a fejét.:)
    Most nincs időm lefotózni a lomis cuccokat, de bizony,hogy kedvenc elfoglaltság.:) Most már nagyon megnézem,hogy tényleg haza kell-e hoznom azt a valamit.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is kevés dolgot hozok haza. A képeknek azért örülnék, - esetleg egy bejegyzés formájában.

      Törlés
  2. Rendszeresen. Szívesen mutogatom őket bár volt már aki megszólt érte. http://christine-jartamban-keltemben.blogspot.co.uk/search/label/carbooty

    VálaszTörlés