2015. augusztus 4., kedd

Egy konzervdoboz új élete

Már régen nem hoztam nektek kézműves bejegyzést, ezt a mait is csak egy kis túlzással lehetne annak nevezni. 
Mint alapanyagot, nagyon szeretem a konzervdobozt. Ezzel a pár hónapja készült darabbal konkrét célom volt. Mindig gyökereztetek valamilyen virághajtást az ablakban. Szerettem volna ezért egy olyan dobozt készíteni, amelybe a kis üvegcsét bele tudom rakni és így szebb dísze lehet a sarjadó növénypalánta a konyhaablaknak.



A konzervdobozt Annie Sloan Old White festékkel kentem le. Mikor elkészült, itt ott visszacsiszoltam. Szalvétatechnikával egy margarétát vittem fel rá. Ezután egy kis arany patina következett, majd a legvégén a csipke.



Nem nagy munka, bárki el tudja készíteni. Számomra a legnagyobb örömöt mégis pont ezek az apróságok jelentik, mert rájuk pillantva mindig visszalassulok egy másodpercre és gyönyörködöm az élet picike szépségeiben.



 Mert jelen esetben is mi kellett ehhez? Egy kidobásra szánt konzervdoboz és az akarat, hogy abban meglássuk  a szépet. Legyen szép napotok!!! 

6 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy, szép is lett! És még egy kis festék is kellene hozzá, nekem. Az akarat mellé.

    VálaszTörlés
  2. Látod milyen vagyok???? Pedig ma megcsodáltam a dobozodat és most látom,hogy nem írtam.:( És én beszélek.....illetve kérdezlek titeket.:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyenek vagyunk néha. Köszi, hogy itt jártál ♥

      Törlés