2015. augusztus 15., szombat

Csúnya anya, neblogojjá!!!

Hangoztathatjuk, hogy 21. század, nemek közti egyenlőség, nyitottság, elfogadás, ha azt mondom, hogy  fáradt vagyok, mert:
- dolgozom
- otthon is dolgozom
- ott a két gyerek
-az egyikkel tanulni is kell (most nem, de ez  még rosszabb, mert elfoglaltságot kell neki találni )
- logisztikusként meg anyagbeszerzőként is sok a teendőm
- pénzügyminiszterkedem
...  meg még sorolhatnám ...

és akkor is:
-bordel van
- bordel van
- még egyszer bordel van
- hangzavar van ( nem a konyhagépektől )
- a gyerekek neveletlenek a környezet szerint, én ragaszkodom ahhoz, hogy  csak elevenek, meg még gyerekek
- a kert azért nem burjánzott el, mert félig kiégett
- barlangrajzosak a falak
... és már tényleg nem sorolom, ...

...

a reakció: 

AKKOR NE ÍRJÁÁÁ BLOGOT, LESZ IDŐD MINDENRE OTTHON!!!




Igen, lesz  időm még többet:
- dolgozni otthon
- havonta ablakot mosni
- minden nap főzni mindenki igénye szerint, ami végül úgyse lesz jó senkinek
- élre vasalni az alsógatyákat meg a hello kitty-s bugyikat
- fogkefével kisikálni a fugákat ( csináltam már egyszer a nyáron, fel is írtam a napját, hogy aztán egy éven belül tuti ne álljak neki  még egyszer ilyen sz... ságnak)
- henger alakban feltekerni a gyerekek téli harisnyáit ( igen, ezt is csináltam, mert helytakarékos)
- kisollóval lenyírni a füvet a szegély mellett.

Igen, lehetne nőhöz méltó életem, amelyben MINDENRE JUT IDŐ, nem???

Mert dolgozz, ha úgy gondolod, te akartál egyenlőséget! Az meg azt jelenti ebben a (még mindig férfi)világban, hogy minden addigi kötelezettséged mellé vállalhatsz  plussz nyolc órás melót, hogy aztán  panaszkodhass olyan szépeket, amilyeneket én ott feljebb. Na és persze hajnalban vagy késő este zoknit stoppolni is lehet blogírás vagy olvasás helyett.

Az élet szép, éljen az egyenlőség! 

Azt mondjátok, eltúlzom? Friss élmény, hogy az étteremben felhívták a figyelmünket ( a nők figyelmét), hogy ne rendeljünk mi és főleg ne a férfiak helyett. Nem nézik jó szemmel a férfi pincérek. Ja, hogy 5-6 nyelven is megérteti magát az ember és azért rendel külföldön?  Hát az ember rendeljen is ilyen esetben, de a nő, az  bizony ne!

( sokatok panaszát beleírtam ebbe a kitörésbe, de nem fogom azt mondani, hogy rólam nem szól. mert igenis szól!  az egészben pedig az a legdurvább, hogy ilyen megjegyzéseket az ember nőktől is kap!!!  így kell tovább erősíteni ezt az igazságos férfivilágot!  de tudjátok mit?  akkor is SUPERWOMENFOREVEEEEEEEER!!! mert mind azok vagytok, akik kimondjátok, ha nem tetszik valami. és ez nem jelenti azt, hogy te, én, mi ne szeretnénk az életünket, a gyerekeinket, a férjünket, munkahelyünket, de emberi léptékű életet kell élni. megállni, ha fáradtak vagyunk, nem csinálni semmit sem, ha úgy van, mert ezt a családanyákon kívül mindenki megteszi és megteheti. olvasni, nevetni, szórakozni, barátnőkkel pletyizni, vagy kávézni, sétálni egyet, sportolni, tanulni, bármit ... embernek maradni és  emberi példát mutatni az utánunk következőknek. )

14 megjegyzés:

  1. Like, like, like!! Igenis arra kell használni a szabadidőt, ami feltölt, ami örömöt okoz és kicsit kisimítja a lelkünkön a ráncokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez így igaz, fel kell töltődni, hogy legyen miből adakozni.

      Törlés
  2. :)) nos... nálam éppenséggel szalad a ház és gazos a kert, ráadásul a blogot is hanyagolom, pedig időm lenne hisz szabin vagyok... de... most a gyerekekkel van kedvem lógni, teszek a patriarchális konvenciókra :))))))

    Ui: a mintakertész szomszéd valószínűleg szívszélhűdést kapott, amikor kileste, hogy a gazos kertemben sokkal több terményem nőtt, mint másnak a gondozott kertjében :D Úgy látszik a jóisten megbocsátotta a restségemet. A takarítás meg ráér rossz időben, addig irány a strand. Ja és mivel én is önként hajtom magam a munkavállalás "rabigájába" - amit igazából élvezek, szerencsére keresek annyit, hogy nem kell főznöm itthon, ha épp negyven fok van és a strandon jobb (l)enni!

    Tudod, mindenkinek joga van véleményt alkotni, nekünk meg jogunk van figyelmen kívül hagyni :D Szép napot!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére engem sem érdekel, ki mit gondol, vagy mond, máskülönben ezeket a gondolatokat se mertem volna leírni. A nagy rózsaszín látszat fenntartása sok esetben annyi energiát von el, hogy annyiból már normális életet is lehetne élni. Kaját pedig én is szoktam rendelni néha :-D

      Törlés
  3. Jesszusom, mintha magamat hallottam volna :-) :-) :-) :-) :-) Én heti 1x úgy hagyom este a konyhát, ahogy van /bár lehet heti 2x, őszintén szólva néha már nem is emlékszem rá/ és felveszem a magas sarkút, otthon hagyok csapot-papot és megyek a Nagyvilágba Nőnek érezni Magam :-) :-) :-)

    VálaszTörlés
  4. Nem túlzol :) A barátnőm így oldotta meg:
    Férj horgászni jár pihenésképpen, mert munka után muszáj kipihenni a fáradalmakat. Feleség erre úgy döntött, nem főz, mert ő is ugyanúgy 8 órát dolgozik napközben, ezért ha Férjnek kell a pihenés, neki is.
    Erre Férj megkérte Anyukát, főzzön rájuk. Ő meg főz. Feleség is pihen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig van Bé forgatókönyv, amint azt a példa mutatja. Nem dől össze a világ, ha egy nő is pihenni mer. Na de hányan mernek? Ez itt a gond! Sok ilyen példa kell!!!

      Törlés
  5. Anyám 60 éves korára elérte, hogy még 5 percet nem fordított magára. Nem is tudja hogyan kell. Ha nem kell locsolni akkor kapál, ha nincs mit kapálni ablakot pucol (hetente, mert mit szólnak a szomszédok), ha az sincs keres magának valami, mert ha nem volt hasznos 10 percre, akkor összedől a világ.

    Aztán meg majd rájön 70 évesen, hogy "még a falut sem haygta el" és sosem csinált semmi :(

    Éljetek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szüleink generációja (elnézést) nagyon rossz példa ebben a tekintetben. Nem tanultak meg pihenni, élni. Bennük van az érzés, hogy ha nem dolgoznak egész nap, akkor mihasznák és eltékozolták a napot. Így viszont az életüket tékozolják el. Fogok erről bővebben is írni majd.

      Törlés
    2. Igen,ez is így van. Még most is sok nő akkor érzi magát valakinek,ha halálra dolgozza magát otthon,még betegen is süt,főz. Én már nem, de ez még mindig nem elfogadott.Tegye mindenki úgy,ahogy tudja és ahogy gondolja.

      Törlés
  6. Egyetértek......Nagyon is. És nem tudom,hogy hogyan kellene jobban. Bár már nekem majdnem mindegy,hiszen felneveltem a három gyereket .
    Van egy film : http://gloria.tv/?media=100441&language=DGtkouwHWmP
    Lányom nélkül soha , ezután a film után elgondolkoztam még jobban és hálás voltam,hogy MÉGIS kiharcolták ősanyáink az "egyenjogúságot",ami még mindig nem az,aminek lennie kellene.
    Sokszor eszembejut, hogy ebben az ügyben Jézus mennyire modern volt, vagy inkább nagyon kedves a nőkhöz: ő volt az első,aki a megfelelő helyükre igyekezett tenni őket ,megtisztelte őket,nem nézte le.Sok példa van erre a Bibliában.
    Hogy miért van belekódolva a férfitársadalomba az ,hogy ők az elsők? Ezt nem tudom.

    VálaszTörlés
  7. En mint munka manias es 2gyereket egyedul nevelo no, elso izben azt hataroztam el, hogy a heten azon az egy napon (vagyis a nap ket orajaban) mikor a gyerekek uszo tanfolyamon vannak, nem rohanok vissza gyorsan letudni meg valami kis munkat, hogy aztan azt felbehagyva rohanhassak ertuk, hanem szepen ott maradok, úszok es ázok egy jókorát. :) ezen a heten ezt mar meg is tettem, es be kell vallanom, ku*va jol dontottem mert iggggen jo volt :) es az fix hogy ez ezutan minden heten igy lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-D
      Kata, ezt k..va jól tetted! Hajrá!!! ♥

      Törlés