2015. augusztus 19., szerda

Citromos tonhalkrém

Ma egy nagyon gyors és finom tonhalkrémreceptet hoztam nektek. Tonhalkrémből  készítettem már majonézes és vajas változatot is. Ez a mostani egy vajas alapú, igazán különlegessé és frissé pedig a felhasznált citrom leve, de elsősorban lereszelt héja teszi.

Hozzávalók:

2 tonhalkonzerv - lecsepegtetve
100 - 120 gramm vaj
1 bio citrom
bors




A lecsepegtetett tonhalat kikevertem a vajjal, citromlevet, sót és borsot adtam hozzá. Az egész citrom héját lereszeltem és a krémhez adtam. Pontosan emiatt vásároltam bio citromot, hiszen ebben a receptben  a citrom héjának van kulcsszerepe. Ne spróroljunk vele, a citrom íze igazán üdévé teszi a tonhalkrémet.

Én pirítóssal tálaltam, gyorsan elfogyott. A hétvégén újabb adag készül majd belőle.
 Próbáljátok ki ti is, biztosan ízleni fog!

4 megjegyzés:

  1. Ilyet én is szoktam, meg a többit ahogy írtad. Nagyon finom, szeretjük. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretem mindegyiket, de ez a citromos a legfinomabb!!!

      Törlés
  2. Azzal a változattal, hogy a vaj helyett kis tejfölt (esetleg joghurtot) és majonézt teszünk bele...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tehát citrom, tejföl/joghurt és majonéz? Érdekes.

      Törlés