2015. július 21., kedd

Szebb kilátás

Te akartál szebb kilátást, mint a szomszédaid! Te kérted! Mit gondoltál, hogyan láthatod az óceánt a már ott lévő házaktól? Persze, hogy magasabbat kellett építenünk! Itt mindenki ezt csinálja, magasabbat épít a többieknél.  Te meg most amiatt pánikolsz, hogy ezzel elrontottad  az egész utca kilátását? Szebb kilátást akartál, megkaptad!




Ritkán nézek tévét, még ritkábban amerikai filmeket, de volt szerencsém szombaton egy húsz percnyi részt látni egy filmből. Nem tudom a címét sem, de ez a gondolatsor nagyon megfogott. Annyira tipikus a mai világra, nem? Vagy csak én látom így???

3 megjegyzés:

  1. Igen,tipikus. Néznek minket,mint zombikat,hogy kicsi parasztházat vettünk,eldugott zugban....

    VálaszTörlés
  2. Ezt a filmet én is láttam. Tipikus! Nálunk a családban is van egy ilyen páros, mindig jobb, mindig több, mindig drágább, mint ami másnak van. Erről szól az egész életük. :/

    VálaszTörlés
  3. Én is láttam, Jóbarátnők (Friends with Money) a címe. Ahhoz képest, hogy amcsi film, volt benne pár tanulságos rész. Ez a házas téma engem is megfogott... meg a vége is elég elgondolkodtató volt.

    Júlia, ilyen zombinak lenni jó :) Nézd el nekik, ők ezt nem tudják! ;)

    VálaszTörlés