2015. július 17., péntek

Élni jó

Vele indult a nap - kaptam :-)


Azután jött egy meglepetés gluténmentes ebéd egy kedves barátnőtől.

S hogy a nap ne teljen el édesség nélkül, rám mosolygott egy gluténmentes palacsinta, amelyet a legjobb barátnőm készített,  CSAK NEKEM.




Egész úton hazafelé azon gondolkodtam, milyen szép is az élet. Mert mennyi mindent kaptam egy nap alatt és mindezen javak mögött milyen sok figyelem, törődés, szeretet van valójában.
És mikor azt éreztem, a kerek már nem lehet kerekebb, megkaptam őt:






Mondja, aki ragaszkodik a papírszagú valósághoz, hogy nem hús a húsomból, nem  vér a véremből, de a szívét és lelkét tőlem kapta. Ezek voltak csupán, amiket  adhattam neki, s most, amikor a kis kezek által készített levendulás ékszerdobozomat szorongatom, úgy érzem, a mindenséget adtam, s ő új meg új univerzumokat ajándékoz nekem érte cserébe. 

Élni jó, mert az élet szép.
Ezek az apróságok teszik azzá, s ha letisztul egyszer az ember értékrendje, megérti,   ezek voltak a valódi kincsei.  Nem csillognak, nem lehet őket pénzre váltani, mégis a leggazdagabb hagyaték az, ha ezt az életszemléletet kaptuk, majd adjuk tovább az utánunk érkezőknek. 


3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép bejegyzés, öröm elolvasni :)

    VálaszTörlés
  2. Kicsit visszaadtad született (de az utóbbi időben sántító) optimizmusomat! Köszönöm és NEKED VAN IGAZAD!

    VálaszTörlés