2015. június 15., hétfő

Visszaszámlálás ... 35

Szombaton beáll a korom. Hogyan értem ezt? Aki ismer, sejtheti: június 20.-tól én most már örök 35 éves leszek. Ez el van döntve, pereghetnek a napok, az évek, a korom többé nem változik.
- Hány éves vagy? - kérdezik majd tőlem tíz év múlva. 
- 35 múltam. És nem így lesz???


Szombattól minden napom még szebb, mint egyébbként. Hogy mi(k)től? Lessetek be ide hozzám és meglátjátok! S bár most csak egy hét szépségeit fogom dokumentálni, én tényleg úgy élek, hogy minden egyes napom egy igazi ajándék legyen. Hogy miért? Mert másképpen nem lehet, nem érdemes.

2 megjegyzés:

  1. 35-nek lenni nagyon jó! Ha örök 35 maradsz, az csuda jó ;)
    Nekem a 36-tal volt egy kis gondom... talán maga a szám nem jött be.., passz.
    Idén 37 lettem. 37-nek lenni jobb, mint 35-nek :) Sok nő már attól is bepánikol, ha 29-ről 30-ra vált... nem tudom, tőlem pár éve még el akarták kérni a személyit a boltban, amikor főzéshez vettem egy üveg bort... Kicsit meglepődtem, de bevallom, jól esett :)
    Szép napokat!

    VálaszTörlés
  2. " Mert másképpen nem lehet, nem érdemes."
    Azt hiszem, hogy nekem is ki kéne ezt próbálnom.

    VálaszTörlés