2015. június 2., kedd

Ebelin hajkefe

Nem tudom, hogy írtam-e már valaha szépségápolással kapcsolatos bejegyzést. Ez a mai sem mondható teljes mértékben annak, de mivel egy nagyon jó termékre leltünk nemrégiben, szerettem volna megosztani veletek is a tapasztalatainkat.
Beauty blogokat böngészve olvastam hónapokkal ezelőtt  először a Tangle Teezer hajfeféről, majd ennek a DM által kínált alternatívájáról. Ezt a bontókefét az Ebelin gyártja.
Sokan dícsérték, az eredetit és a DM-es változatot is és mivel Eszter reggeli hajkibontása mindig is egy szörnyű tortúra volt,  raplival, bőgéssel és ezernyi jajjal meg aúúúúval fűszerezve, úgy gondoltam, próbát teszünk és beújítunk egy darabot.



Sokan írtak már előttem teljesen profin erről a hajfekéről, én ilyennel nem is próbálkozom. 
A fésűről röviden: Az alakját tekintve tojás formának szokták nevezni, Eszter süninek hívja, de ami a legfontosabb, a formája tökéletesen illeszkedik a tenyérbe, a gumírozott szegélyének köszönhetően nagyon könnyű fogni és használni. 
Hosszabb és rövidebb sörték váltják egymást, ezek teszik lehetővé a hatékony hajkibontást. Nekem hullámos hajam van, azzal is könnyen elbánik. Száraz és vizes hajjal egyaránt jól bánik.  A tisztísása egy perces művelet, akár folyó víz alá tartva is megoldható. 
Eszter imádja, ami az ő esetében elképzelhetetlen dolog volt azelőtt. Amióta megvásároltunk, nem is hajlandó más fésűt használni. Pontosan emiatt szerettem volna nektek is ajánlani az Ebelin hajkefét. Próbáljátok ki, ha a hajbontás nálatok is idegtépő hadművelet a reggeli készülődés során.

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm,épp most akartam beruházni egyre! Meg is teszem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán szívesen, a FB-n is többen jelezték, hogy jól bevált nekik.

      Törlés