2015. április 26., vasárnap

Így laktok ti - a 2. Bútorfestő tanfolyamon készült tárgyak utóélete az otthonaitokban

Mivel sok képet kaptam a tegnapi bútorfestő tanfolyamunkon készült darabokról, íme egy rövid válogatás azokról.
Azt hiszem, az eredmény minden esetben magáért beszél. 
Sokan megjegyeztétek tegnap, milyen terápiás jellege van egy ilyen kreatív foglalkozásnak. Legtöbben szellemi munkát végzünk, ahol az ilyesfajta alkotás nem része a mindennapjainknak, pedig alkotni igenis jó és az az érzés, hogy valamit a saját két kezünkkel hoztunk létre, leírhatatlan. 
Volt olyan résztvevőnk, aki azzal kezdte, semmiféle kézügyességgel nem rendelkezik. Hogy ezzel az érzéssel ment-e haza? Nem hiszem. Sőt, tudom, hogy már a következő projektjét tervezi és jelezte, júniusban újra velünk fog alkotni. 

Nos, nektek hogy tetszenek az elkészült bútordarabok?

Zsuzsi asztalkája A Duck Egg Blue és az Old White festékek keverésével kapott új színt. Tegnap felkerült rá egy réteg sötét wax is.



Kati szekrénykéje visszakerült a lányszobába, pedig sokan próbáltunk licitálni rá. Old White árnyalattal festette be, majd ezt kente át egy réteg sötét wax segítségével.


Sylvia végre lecserélte az összcsaládilag útált üveg konyhaasztalt. Legközelebb már a székeken fog dolgozni.




Ági polcszekrénye Provence s Old White színekkel készült. A felső polcot dekupázs technikával díszítette. A polcok szélére tört fehér csipke került.



Az a bizonyos sokáig keresett szín!!! A türkizt  Mónika a Florence árnyalatból keverte ki. Hogy mivel? Ne kérdezzétek, pedig mellette álltam, de az eredmény a wax felvitele után elnyerte a tetszését.


Nos, nektek hogy tetszenek az elkészült darabok? Én bármelyiket elfogadnám. És igen, én még mindig adós vagyok a saját darabommal. Hamarosan azt is megmutatom.

3 megjegyzés:

  1. Nekem tetszenek! Magam is sokszor vetemedek ilyesmire, de még több ilyen vágyat elfojtok, mert az egész házat mégsem festhetem át!...

    VálaszTörlés