2015. április 4., szombat

Húsvéti dekoráció 2015

A húsvéti, ünnepi dekorációt nem vittem túlzásba ebben az évben (sem). 
A kertben vágott ágakra aggatott díszeket én készítettem. Mind fa tojás és madáralapra készültek. A tojásokat először lefestettem, majd dekupázs szalvétatechnikával és  gyöngytollal  dekoráltam.




A csipke hatású tojást tortapapírdarabbal díszítettem, a csipkedíszt  dekupázs technikával vittem fel rá. 




A madárkákat 2-2 színű festékkel festettem le, kontúrjaikat gyöngytollal díszítettem. 


Ezeket a tojásokat nehéz volt fotózni, mert nagyon gyöngyházasak lettek. Az elsőre felvitt gyöngysorba ugyanis belekaptam, így azt ezután szétkentem a tojásokon. A valóságban tényleg szépek, csillogósak.





A vázát most avattam fel először. Szerelem volt első látásra ez a szép türkiz szín.






Az előszobában a tavaszi hangulatot a (még ) cserepekben várakozó csokimenták adják. Közéjük került a két éve fehérre lefestett kaspó, amelybe fehérre fújatott ágakat raktam. A rájuk akasztott tojásokat kézműves boltban vásároltam, mikor még azt hittem, egy darab dísz elkészítésére sem lesz időm :-D



A húsvéti dekoráció része nálunk a rengeteg nárcisz is. Cserépben, vágottan, bárhogyan. Imádom. Most is "sárgállik" a ház tőlük. 



A képeken látható csipke terítőket Sárközi Baráth Ágica készítette, imádom őket. 
A fehér kis székecskéket (merthogy ezek ülőalkalmatosságok igazából) én festettem át az eredeti csúnya sötétbarnáról szép fehérre, Annie Sloan  Old White festékekkel. Kicsit még visszakoptatom az éleiket, majd  sötét wax segítségével fogom elérni a kívánt, végleles hatást.

Nos, nálatok milyen lett az idei  húsvéti díszítés???

Én a miénket nagyon szeretem ♥♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése