2015. február 6., péntek

Most én kérek tőletek ... a Superwoman Klub 2015-ös tervei

Több, mint három éve vezetem a Superwomanatworkot, amelyet mindig is úgy jellemeztem, hogy ez egy életmód blog multifunkciós nőknek, anyáknak, kellő öniróniával fűszerezve.
Ez idő alatt igyekeztem számtalan témát érinteni. Olyanokat, amelyek a mi életünk részei, engem, minket is foglalkoztatnak. A blog mellett kialakult egy közösség is. Két alkamommal találkoztunk már és bízom benne, hogy lesz még folytatás.
 
Az év végi értékelésben és a 2015-ös év tervezésében kitértem azokra a dolgokra, amelyekkel kiemelten szeretnék foglalkozni ebben az évben. Itt most jöjjenek azok, amelyekhez rátok is szükség lenne:
 
Kreatív tanfolyamok és workshopok:   a FB csoport már tudja,  hogy a Clear & Simple alkotójával, Judittal közösen meghirdetett kreatív bútorfestő tanfolyamunk egy nap alatt betelt. Ebben az évben szeretnénk még további kreatív délutánokat, tanfolyamokat is szervezni, természetesen igény szerint.  Ezekről folyamatosan foglak titeket értesíteni. A tanfolyamok Nyárasdon kerülnek megrendezésre.
 
Tavasszal szeretnénk gyógynövénytúrákat szervezni, már most rengeteg érdeklődő jelentkezett. Reményeim szerint tavasszal, nyáron és ősszel is indítunk egy -egy túrát a Csallóközben.
 
A múlt évben nyertem egy két személyes utat a Tihanyi Levendulafesztiválra. Ildivel ketten csodás napot töltöttünk ott és még akkor elhatároztuk, hogy kellő érdeklődés esetén összehozunk egy kisbusznyi csapatot és közösen, jó hangulatban  ellátogatunk Tihanyba, valamint megállunk a levendulamezőknél is egy igazi levendulaszüretre. Az egy napos kirándulásra  Nyárasdról indulnánk, igény esetén több megállóhelyen is csatlakozni lehetne hozzánk.
 
Régi vágyam és tervem, hogy a Superwoman Klub keretén belül havonta egyszer tartsunk egy beszélgetős, csajos estet, délutánt. Szeretném, ha kicsit közelebb kerülnének egymáshoz az emberek. Kevés hasonló lehetőség van egy községben, de szeretnék egy minőségi alternatívát nyújtani a kikapcsolódásra azoknak, akiknek jól esik egy tartalmas beszélgetés egy pohár tea és egy szelet süti társaságában. Hogy mi mindenről beszélgethetnénk? Saját magunkról, a gyerekekről, nyaralási, kézműves tippeket adnánk egymásnak. Beszélhetnénk könyvekről, a pozitív gondolkodásról, az élet nagy és kevésbé fontos dolgairól. Mindenről, amiről jól esik, vagy kell beszélni. Lehet, hogy néhányan a szájukat húzzák erre az ötletre. Bennem az elmúlt hetek csak még jobban megerősítették azt, hogy a legtöbb embernek nincs kivel beszélgetnie. A legtöbb ember befelé fordul, takargatja, beburkolja azt, ami bántja, ami fáj neki ahelyett, hogy kimondaná. Pedig néha csak ennyi kellene. A kimondott fájdalom már olyan, mint egy gyógyírrel gondosan bekenegetett seb. Az már maga a gyógyulás kezdete.
 
Ahogy a címben írtam, most én kérek tőletek segítséget, választ, reakciót itt, vagy ahogy inkább szoktatok, a blog Facebook oldalán, vagy üzenetben.
Segítsetek nekem, - írjátok meg, érdekelnének-e titeket az alábbi kezdeményezések és ha igen, számíthatok-e rátok is! Mert a szervezés mindig nagy feladat. Esetemben is, munka és két kisgyerek mellett, mégis szívesen teszi az ember, ha tudja, hogy közösséget formálhat, építhet vele.
Ha lenne más ötletetek - olyan dolog, amelyet nem soroltam fel, de azt gondoljátok, érdemes lenne vele foglalkozni, örülni fogok, ha megosztjátok  azt velem.
Előre is köszönöm a bizalmatokat. ♥♥♥

8 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy ilyen messze vagyunk egymástól... :-( De nagyon örülök, hogy működik, amit kigondoltál, elindítottál, és talán egyszer azért én is csatlakozhatok majd a SW Klubhoz. Mondjuk Tihanyban... ;-)
    Sok sikert és tartalmas, mozgalmas évet kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, várunk szeretetteĺ.
      Az, hogy mennyire fognak működni a felkínált dolgok, a közösségen és az olvasókon múlik. Részemről hozzá tudom adni azt, ami az alap: az ötletet, a szervezést, a megvalósítást, de tartalommal, élettel már csak az emberek, az érdeklődők tudják megtölteni. Ahhoz én egyedül kevés vagyok. Mindaz, amit felkínáltam, egy egy jó lehetőség arra, hogy az anyukák, hölgyek kimozduljanak, kikapcsolódjanak egy pár órára, vagy egy napra. Ennyi mindenkinek kijár - elvileg. Gyakorlatilag kevés családban jut idő és van lehetőség arra, hogy az anya is úgy pihenhessen, szórakozhasson, ahogy az neki tetszene. Bízom benne, hogy többeknek is lesz erejük kitörni egy kicsit a megszokott kerékvágásból és saját magukért is tenni egy kicsit.

      Törlés
  2. Ez a tihanyi csatlakozás nem rossz ötlet, csak én a tömegtől, ami ott akkor van rosszul vagyok,.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Múlt évben, mikor ott voltam, nem volt tömeg. A tó partján viszont érdekes volt a fesztivál, szép tárgyakat árultak, míg fenn, a faluban, néha kínai levendulás dolgokba is lehet botlani. Emiatt szeretném, ha a Fesztivál ideje alatt mennénk.

      Törlés
  3. Igen, Tihany szuper ötlet lenne...

    Jó dolog, hogy "noszogatsz". Én ia sajálom, hogy nem lakunk közelebb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj, Anikó. Nyáron találkozunk, mert készülök a lányokkal a Skanzenbe és akkor titeket is meglátogatnánk.

      Törlés
  4. nekem mind nagyon tetszik /talán 1 a novénytúra kivételével, mivel eros alergiám van tavasztol oszig/, de a tobbi szivesen részt vennék és a szervezésben is segithetek :)

    VálaszTörlés