2015. február 4., szerda

Kreatív újrahasznosítás - projekt indul!

Az a bizonyos kreatív vénám eléggé háttérbe, vagy inkább elszorult Karácsony óta.
Rengeteg díszt készítettünk az ádventi időszakban, majd ezt a szépséges, alkotással teli időszakot megkoronáztuk a Kreatív Karácsonnyal is, ahol újabb, még jobb ötleteket gyűjtöttem karácsonyi dekoráció témakörben.
Elteltek az ünnepek, minden visszaállt az eredeti kerékvágásba és azóta csend van.
Gyakran mondják, hogy  a január az év leghosszabb,  legszürkébb, legunalmasabb hónapja. Jelentem, ez is megvolt, letudtuk és viszonylag gyorsan. Az viszont tény, hogy ez idő alatt a lakberendezést leszámítva semmi más kreatív tevékenységgel sem foglalkoztam.
Lassan, nagyon l...........aaaaaaaaaaaaaaaaaasssaaaaaaaaaaaaaaaaaaan, közeleg a tavasz. Nem, még mindig nem érzem, hogy tavaszi díszeket kellene készítenem.
Na de akkor mit is???
Eszembe jutott viszont egy tavaszi projekt, amelyhez a segítségemet ígértem és ez most újra aktiválta bennem azt a bizonyos kreatív faktort. 
Tavasszal ugyanis újra papírgyűjtést szervez az alapiskola. Az első és másodikos tanulók ilyenkor is tanulnak, míg a nagyobbak aktívkodnak, papírt gyűjtenek. Néhány szülővel közösen ősszel azt ötlöttük ki, hogy a tavaszi  papírgyűjtés napján szervezünk a gyerkőcöknek egy igazi újrahasznosító  és környezetvédő napot. Lesznek vetélkedők és kreatív, újrahasznosító műhely is. Ez utóbbi alatt olyan jópofa dolgokat fogunk elkészíteni, mint a képen látható ügyességi játék.



A napfény illata nevű blogon találtam pár hasznos ötletet, ezeket biztosan megmutatom az anyukáknak és később a gyerekeknek is.
Ezt a bizonyos dobálós játékot is ott láttam először, majd számos hasonlót találtam még  a világhálón. 

 A mai nappal tehát elkezdődött az ötletgyűjtés és a tesztelés időszaka. Már alig várom, hogy sok sok hasznos, újrahasznosított tárgyat készítsünk Eszterrel, tavasszal pedig az iskolásokkal is.




Felkérlek ezennel titeket is: ha ráakadtok az interneten egy  érdekes újrahasznosítási ötletre, ne habozzatok, - küldjetek  nekem képet, vagy elérhetőséget a blog Facebook oldalára.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Remélem, hogy játékos, kreatív formában sikerülni fog az iskolásainkkal is megértetni, mennyire fontos  a környezetvédelem és az újrahasznosítás.♥♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése