2015. február 28., szombat

Jelmezbál 2015

Az idei az első iskolai jelmezbálunk. A meghívó szerint a saját készítésű jelmezek előnyt élveznek a pontozásnál, így hát mi is megszültük pár hete a saját koncepciónkat:

Eszter SZIVÁRVÁNYOS ÉGBOLT lesz:-)



A ruhát én terveztem, anyukám varrta meg. A  két oldalán, hátulján, valamint a nap fejdísz hátulján lógó filc felhőket Eszterrel készítettük. A szoknyarészen lógóakat cérnára fűztem, majd egy gumiból készített övszerűségre varrtam a füzéreket. Ez a gumiöv a kék szalag alá került, amelyet övként kötöttem meg.



 A szivárványt 5 réteg színes keménypapírból vágtam ki és rétegesen ragasztottam. A szivárvány elé egy felhő is került. A fejdísz, maga a napocska, szintén papírból készült.





Eszter kezében egy fakanálra ragasztott filc felhő volt, a felhő előtt egy madár. 

Nagyon élveztük az egész készülődést, majd a jelmezbált is. Eszter igazán jól  azonosult a jelmezével, csak úgy tündökölt. 





Ezt pedig a zsűri is díjazta. Nagy örömére, ezt a szépséges farsangi tortát kapta.




Annyit még szeretnék megjegyezni, hogy a díjazottakon kívül  további 5-10 jelmezt simán tudtam volna jutalmazni, annyira jól sikerültek. A szülők igazán kitettek magukért az idén.


Az elsősök:




S hogy mik leszünk jövőre??? Úgy sem árulom el, de aki ismer, sejtheti, hogy a fejemben már a jövő évi jelmez is megszületett. Naaaaaaaaaaaaaaaaagyon jól lesz!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése