2015. január 17., szombat

Jelenetek a világomból

Jelenetek a világomból:

- Nézd, tele a parkoló, nem lesz helyünk!
- Nyugi, én nem üres parkolót kértem, csak egyetlen egy szabad helyet. Nekem többre nincs szükségem.

.. 
És persze találtam is egy üres parkolóhelyet.






Fontosnak tartom, hogy az ember annyit kérjen, kívánjon, amennyire szüksége van. Ha nem esik túlzásba, pontosan meg tudja határozni, mit kell bevonzania, eléri azt, amire vágyott. 

Még ha ez furán is hangzik, de álmodni, kérni is csak kellő szerénységgel és alázattal lehet. Attól még lehet a célunk  nagy, az viszont  fontos,  hogy pont annyi legyen, amennyire nekünk szükségünk van. Pont annyi, mint amennyire vágyunk.

Hasonó ez az egész az aranyhal történetéhez, akitől a halász felesége mindig többet és még többet kért. Hogy mi lett a történet vége, mindannyian tudjátok. Szüksége volt a még, még, még többre? 

 Ha már az autós példával kezdtem, jöjjön még egy. Egy ismerősöm azt kérdezte, ha a vonzás nálam ennyire jól működik,  miért nem kérek az élettől egy jobb, drágább autót. Egy olyat, amelyikbe több minden  befér, nagyobb a raktere, többet tud.  A válaszom nagyon egyszerű volt: Az én autóm egyszerű, de az én szükségleteimnek megfelel. Vigyázok is rá ezért, hálás vagyok érte. Ha egy nagyobb, drágább autót kívánnék magamnak, az már csak a luxus kergetése lenne, hisz ez a mostani minden tekintetben nekem való. Egy autó nem jobb attól, hogy drágább és nagyobb. Mivel közlekedési eszköz, ezen a területen kell nekem megfelelnie. Azt még tegyük hozzá, hogy egy felsőbb kategóriájú autó fenntartása is nagyobb teher. Jó az nekem, ha az egyik oldalon van egy értékesebb kocsim, a másik oldalon viszont több pénzembe kerül / tankolás, biztosítás, szervíz/??? Boldog leszek attól, hogy a drága kocsim fenntartására keresek? Ugye, hogy nem.

Vonzásról beszéltem, de nem csupán erről van szó, hanem a gondolat, a pozitív gondolkodás erejéről is.

"Amit az emberi elme el tud képzelni, amiben hinni tud, azt meg is tudja valósítani". 

A kedvenc mondásom 16 éves korom óta / 19 éve!!! /.  Vonatkozik ez célokra, fejlődésre, gyógyulásra .... minden kategóriában leteszteltem már. 

Ilyen egyszerűen is lehet élni. Azt kérni, amire szükségem van és hinni abban, hogy azt meg is kapom, el is érem. Ugye, hogy nem nehéz? 
Ki lehet próbálni, ki kell próbálni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése