2014. december 29., hétfő

Karácsony - nálunk

Az idei karácsonyi koncepcióm az volt, hogy nem lesz szigorúan vett koncepcióm.  
Az előző évek karácsonyait én "uraltam" és teljes mértékben az én ízlésvilágomat tükrözte a díszítés, a választott színvilág. Visszatekintve, - elegáns fehér csipke, fehér - barna, barna - bronz - arany fáink voltak.
 Mostanra viszont rajtam kívül van egy másik hangadó is a családban, aki ugye hét éves lévén, már saját véleménnyel és ízléssel rendelkezik. Ő az előző évi fáimra azt mondta: UNALMAS.
 Így született meg az a közös döntés, hogy  a fánk színesebb lesz: zöld, fehér, piros.



Az idén is cserepes fenyőt vásároltam, - remélem, hogy az ünnepek végeztével majd a kertünkben fog tovább élni. Az elődje cserepesként két évet kihúzott, két ünnepet is kiszolgált nálunk. 



A díszek között sok olyan van, amelyeket kaptam. Ajándékként, szeretetből, ezért természetes volt, hogy felkerülnek a fára. 





 Annak ellenére, hogy semmiféle tematikát nem választottunk, ez a fa végül mégis egy állatkás-erdős karácsonyfa lett.





  Én is ilyen mintájú szalvétákat választotam a dekupázs és hópasztatechnikával készült díszeim készítésekor, de találtunk még az üzleteket, vásárokat  járva madárkákat és lovakat is.
Hat darab piros és zöld madárkát 26.-án vadásztunk le a Tescoban, 0,33 centbe került darabja. Velük már teljes lett a kép.





A végeredmény nekünk nagyon tetszik. Annyira szerethető! 
 Nektek hogy tetszik? 


P.S.: Más is kivette a részét a dekorálásban. Íme Nonó legújabb, "Csokis tenyér" című barlangrajza:




2 megjegyzés: