2014. december 23., kedd

Hópasztás karácsonyfadíszek fakorong alapra

A Kreatív Karácsony óta a legjobb barátom a hópaszta. Rengeteg karácsonyfadíszt készítettem a segítségével fakorong, vagy hungarocell alapokra.




Most  azokat a fa korong alapú díszeket mutatnám be, amelyek egy része ajándéknak készült, a másik hat pedig majd a mi fánkat díszíti.



 Mivel nálunk is és a megajándékozott családnál is kisgyerekek vannak,  nekik tetsző,  erdő - állatka témát választottam, ilyen mintájú szalvétákat kerestem. A szalvétákból kivágott figurákat a fehérre alapozott fakorongokra dekupázs technikával vittem fel, majd a motívumok körüli részeket és a hátoldalt hópasztával díszítettem.

Az én kedvencem a gomba és a borókabogyó:



 Nagyon szeretem a hópasztát. Nincs igazán kiemelkedő  kézügyességem, sem végtelen türelmem. Pont ezért ideális számomra a hópaszta, hiszen gyorsan, látványos eredményt ad és az esetleges aprócska hibákról is elvonja a figyelmet. 


Ez a róka Eszter kedvence. A mi kollekciónk rókás darabját ő készítette el.



Íme "becsomagolva". Az üveg edény tetejét dekortapasszal díszítettem - ezt a háziasszony sütijeinek szántam. Az üvegbe kerültek hópasztás  és fahéjas almaszószos karácsonfadíszek, valamint szaloncukor.




Nektek melyik tetszik a legjobban?  Dolgoztatok már hópasztával?

P.S.: A Superwomanatwork Facebook oldalán megmutatom majd azokat is, amelyek a mi fánkra kerültek.

1 megjegyzés:

  1. Hát idén csak pár hungarocell gömb készült hópasztával, de tényleg nagyon szép az eredmény és a csilli-villinek feltett szalagok nélkül talán még szebb is.

    Jövőre majd más is készül belőle

    VálaszTörlés