2014. december 1., hétfő

Ádventi naptár .... helyett ...

Az úgy volt, hogy határozott elképzelésem volt a leendő ádventi naptárunkkal kapcsolatban. Megvásároltam hozzá minden kelléket, ... aztán végül a még mindig meglévő határozottsággal le is beszéltem magamat róla.
Merthogy hiába a jó ötlet, a látványos kivitelezés, a hét éves öröme ... ott van egy két éves is, aki saját magáról is  azt mondja: Nonó ördög. Na és ez a Nonó nevezetű ördög fél perc alatt szétkapna mindenfajta  naptárat, kipakolva annak tartalát és bezsákmányolva az abba rejtett kincseket.



Eme felismerés után futottam bele a Kifli és Levendula   blogon a tökéletes megoldásba, az Ádventi varázsdobozba. Az eredeti ötletet a blogra kattintva el tudjátok olvasni. Azzal ellentétben én már nem érkeztem egy doboz díszítésével, de mivel találtam egy nekem tetszőt, megvásároltam azt és kineveztem a mi Ádventi varázsdobozunknak.




A működési elve a következő, hasonlóan az eredetihez: minden nap este kerül bele a gyerekek számára egy meglepi. Ma ez egy egy kis csoki volt. A dobozt szépen átkötöm egy fehér organza szalaggal és az eredetileg naptárhoz vásárolt számozott csipeszekkel díszítem. Ma, értelemszerűen az egyest használtam fel. 



Az Ádventi varázsdobozban a hagyományos édességek mellett más meglepik is  lesznek még Karácsonyig. Készítettem elő játékokat, activity jellegű feladványkártyákat, dobókockás játékot, képfelismerőt, de lesz a dobozban illatos habfürdőzés, forrócsokizás és mézeskalácskészítés is. Az élmények és az édességek fele-fele arányban vannak.



Terveim szerint kicsit ünnepivé varázsoljuk a várakozás időszakát Karácsonyig. Aztán hogy meddig bírom én is lendülettel, erővel, idegekkel, azt még nem tudom. Merthogy vannak olyan napok is, mint ez a mai, amikor rapligyárrá vedlünk át és ilyenkor az embernek ( értsd fáradt, dolgozó, beteg szülő ) mindenhez van kedve, csak nem ajándékozni. 
Na de bizakodjunk, hogy nekem is szép napokat tartogat az a híres varázsdoboz. Csiribííííííííííí...

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ötlet ez a doboz!
    A kicsik öröme majd neked is segíteni fog! :)
    Jobbulást kívánok és nagyönyörű jó készülődést! :)

    VálaszTörlés
  2. *nagyon-elnézést, de a tabletem néha saját életre kel :)

    VálaszTörlés