2014. november 26., szerda

Karácsonyi ajtódísz - avagy narancsos, fahéjas szarvas :-)

A címbe csempésztem egy kis marketinghúzást is, - kíváncsi vagyok, a narancsos, fahéjas szarvas elnevezés miatt hány receptet kereső  emberkét  vezet ide a mi okos gugli barátunk.
Szerintem lesz meglepetés a statisztikában, a keresett címszavak miatt.



Na de a viccet félretéve, merthogy komoly és egyben örvendetes témánál vagyunk - elkészült az ajtódíszünk. Az idén egy mohás koszorúalapot választottam, mivel a zöld szín a karácsonyi díszeinkben is felfedezhető lesz. A filc, csipeszes szarvasokat talán a Kikben találtam, ha jól emlékszem. Ezen kívül már csak szárított narancskarikákat és fahéjrudakat használtam a koszorú díszítésére, na meg egy nagy szalagot. 



Igazán egyszerű, a gyerekeknek kimondottan tetszik a szarvasok miatt.

Ti már elkészítettétek a karácsonyi ajtódíszeteket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése