2014. november 22., szombat

( Instant ) Karácsonyi mécsestartók

Mutatok nektek ma két (instant) karácsonyi mécsestartót, melyeket nagyjából 2-3 perc alatt készítettem el. 



Az arany -  fehér mécsestartóhoz kiválasztottam egy szép áfonyadzsemes üveget és egy áttetsző, ünnepi hangulatú papírt - ez utóbbit dekorboltban vásároltam.
Kivágtam a papírból a képen látható sávot, majd ragasztószalaggal rögzítettem azt az üveghez. Az üveg nyakát egy elegáns, arany színű zsinórral díszítettem. Az üvegbe nagy szemcsés só került ( ő játsza most a hó szerepét), majd beleraktam egy mécsest. Nagyon hangulatos lett.



A második mécsestartó egy mogyorókrémes üveg újjászületése, melybe szintén a már említett nagy szemcsés sót raktam hó gyanánt, majd dekortapasszal körberagasztottam az üveg szárát. Nagyon cukki lett, a gyerekeknek ez tetszik igazán a dekortapasz szép mintája miatt.



Ti is készítetek családilag mécsestartókat? Bevonjátok a munkába a gyerekeket is? Mi nagyon szeretjük, igazán jó móka :-)


6 megjegyzés:

  1. Jól néz ki mindkettő, nekem az első tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is az első tetszik, de ugye a dekortapasz miatt a gyerekek érthető módon a másodikra szavaztak :-)

    VálaszTörlés
  3. Jaj, de jó. Pont most vettem mécseseket! Köszönöm szépen az ötleteket, nagyon tetszenek! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jók lettek! az idén mi is készitünk a kicsikkel :-)

    VálaszTörlés
  5. örülök, ha tetszenek. Készülök még pár mécsessel :-)

    VálaszTörlés