2014. november 2., vasárnap

Egy kis inspiráció - képkeretek ajándékba, vagy csak úgy

Hoztam nektek pár képkeretet, melyeket az F&F Home oldalán találtam. Ímádom a képkeretetket. Még raktárkészletre is halmoznám őket. Mindig keresem az egyedi darabokat, azokat, amelyek valamiért különlegesek.

Biztosan a túúúúmaccs kategóriába tartozik sok embernél az arany, de nekem nagyon tetszik. Egy ilyen keretből egy darabot  engednék csak be egy helységbe, mert annyira domináns. 

  Nagyon jó őszi színe van ennek a pirosas keretnek.  Fekete- fehér képet raknék bele.

 Itt van az ősz, itt van újra. Leveles motívumokkal. Fémes felületekhez, színekhez is passzol.
 Érdekes módon, ebben a válogatásban ez a keret a kedvencem. Skandináv típusú házakban, lakásokban gyakran látni ilyen kereteket a fehér falakon. Nekem bejövős a stílus.
Na, kiálmodoztam magam, de aki mára esetleg vásárlást is tervez,  az vegyen egy szép keretet helyettem (nekem ) is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése