2014. október 31., péntek

Karácsonyi kihívás 1.- boros tematikájú ajándékdíszítés

Ma két nagyon egyszerű ( nálam csak ilyen van,  saját  képességeiből kiindulva ) ötletet hoztam nektek, amelyeket elsősorban borkedvelőknek szánt karácsonyi ajándék díszítésére ajánlok.

A felhasznált alapanyagok: parafa dugó, borókabogyó, madzag.

Az első dekorációs elemhez egy-egy dugót kötöttem a madzag két végére. Mindkét dugóra imitáltam szőlőt borókabogyóból. 
Ez a dísz jól mutat akár a borosüveg nyakára, akár egy natúr színű papír ajándéktáskára kötve is.



Természetesen más ajándék  csomagolásának díszítéséhez is felhasználható, például egy boros tematikájú könyvéhez, ha azt egyszínű drapp, barna vagy fehér papírba csomagoljuk és a csomagot ezzel a madzaggal kötjük át.





A másik mini dísz egy parafa dugó, amelynek a hátsó részét kiegyenesítettem. A dugóra borókabogyóból szőlőfürtöt formáltam, a szárát pedig egy kis ágacskából készítettem el. Ezt a kis dugót bármilyen kisebb csomagra ( amelyben pl. borosüveg gallér, kiöntő dugó van ), vagy akár egy becsomagolt könyvre is ragaszthatjuk.




Így néz ki ugyanez egy borostyánlevélre és bambuszcsipeszre ragasztva:



Egyszerű, nagyszerű, filléres. A kivitelezésen még lehet javítani, de hát én  csak közgazdász vagyok, az meg nem a hagyományos értelemben vett kreatív szakma, ugye.
Nektek hogy tetszenek???

4 megjegyzés: