2014. október 4., szombat

Az ősz az ajtónkon kopogtat - kültéri dekoráció

Elkezdtem alakítgatni a bejárati rész és a lépcső őszi dekorációját.
Azt gondolom, fog még változni és alakulni, de addig is mutatok nektek pár képet róla.



Az idei nagy kedvencem ez a mini chili vagy paprikaféle - sárga és narancssárga színben már be is szereztem és nem féltem a rózsaszínnel kombinálni. 





Csipkebogyó ágyon gesztenye csücsül. Na és persze a paprika.



A bejárati ajtót díszítő koszorú már három éve ugyanaz. Nekem még mindig tetszik.



"Aleszcuzammen":



Ha kíváncsiak vagytok a múlt évi dekorációra, ITT megtaláljátok.

Nos, kinek hogy tetszik???

9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép.Azok a paprikák csodálatosak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pirosban is kapható, de nekem most ezek ketten tetszettek meg :-)

      Törlés
  2. Kedvet kaptam én is, kicsit elvagyok maradva. Szép az egész.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor hajrá. Ez egy tíz perces meló, nem több :-)

      Törlés
  3. Nagyon szép lett!!! jó ötlet a paprika - most gondolkodom - ha kiásnám a kertből, vajon megél az ilyen nagy bokor? mert nekem is kell :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, erre én is kíváncsi vagyok, kérek jelezd, ha sikerül :-)

      Törlés
    2. Próba szerencse alapon kiások ma egyet mert jó sok van és én amúgy sem szeretem a csipőset :-)

      Törlés
    3. Kíváncsi vagyok. Ha sikerül, küld egy képet a FBn.

      Törlés