2014. szeptember 21., vasárnap

Vaníliás pudingos rakott alma - vasárnapi nasi maradékokból

Tudom, tudom. Többször írtam már, hogy  ez vagy az az édességem ronda és finom. Ez mondjuk egy fokkal szebb az ördögnél.
Ami miatt viszont érdekes, hogy  több maradék alapanyag újrahasznosításával készült. Na, ez igazán ínycsiklandóan hangzik, ugye???
A két fő  maradék ez esetben a száraz kifli és a potyogós alma volt.
A száraz kifliket vékony karikákra vágtam, sütőpapírral bélelt tepsibe raktam, vékonyan megszórtam cukorral és darált dióval. Pár perc alatt aranybarnára sütöttem.
A hibás és ütött almákat meghámoztam, lereszeltem, majd fahéjjal és cukorral összekevertem. Került még hozzá egy kis maradék mazsola és darált dió. 
A megsütött kifliket leraktam a sütőtálba. Erre rétegeztem a lédús, reszelt almás, diós, mazsolás tölteléket. A kiflik felszívták az alma levét.  Az almát betakartam még egy réteg kiflivel, majd erre két adag forró, vaníliás pudingot öntöttem. Egy óra pihenés után kóstoltam és nagyon finom volt. Mivel rajtam kívül mások is ettek belőle és ízlett is nekik, azt gondolom, hogy sikeres újrahasznosító voltam :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése