2014. szeptember 19., péntek

Péntek esti illúzió

A péntek délutánban és estében még ott van a varázs, az illúzió. Lerakott terheinktől megkönnyebbülve, kötelességeinket magunk mögött hagyva hinni akarjuk, hogy ezt a szabadságérzést  még két teljes napig meg tudjuk tartani. Akarjuk, pedig tudjuk, hogy ez a csoda csak e pár óra erejéig a miénk.



 Utána elillan, hogy legyen mire vágyni egy újabb héten át.




Illúzió ide, vagy oda, én szeretem. 



És fenntartom.



A mai varázslat: Kürtőskalács  mint vásárfia. 
Hozzá az ősz jegyében: Fűszeres, forró almaital. 
Az almalevet citromkarikákkal, fahéjjal, szegfűszeggel átforraltam, majd poharakba öntöttem. A gyerekek kevés vízzel hígítva itták. 



1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ezt olyan szépen megfogalmaztad! Én is pont így érzek a péntek délutáni és esti órákkal.
    Üdvözlettel: Pethő Annamari

    VálaszTörlés