2014. szeptember 15., hétfő

Demizsonlámpa

Elkészült végre a demizsonlámpám!  Lassan, nagyon lassan.  
S hogy miért? Hát kevés volt a dugóm!
Úgy tűnik, nem iszunk mi eleget, ezért egy kis segítséget kértem a projekthez. Végül egy zsáknyi dugót kaptam egy vendéglőből, így mostanra befejeztem a "művemet".




A lámpához kellet egy nagy demizson, egy karácsonyi égősor és esetünkben kb 250-300 dugó.
A lámpa mint tárgymeghatározás ez esetben kis túlzás, inkább hangulatvilágításnak nevezném. Sajnos nagyon nehéz fotózni, - lippog is, vissza is veri a fényt az üveg, viszont állíthatom, élőben nagyon jól néz ki.  
Én egyébbként imádom a karácsonyi égősorokat, emiatt találtam ki ezt a lámpaprojektet. Nálam most már minden nap Karácsony van, mégha álcázva is :-)



2 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes, ügyes vagy! :) Szeretem a karácsonyi hangulatot, nálunk egész évben fenn van a falnyi hosszú könyvszekrény élén egy apró égősor. Megnyugtat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem is nagyon meg tud nyugtatni az égősor. Ha elkészül a hálószobám, oda is fog kerülni egy, az már biztos :-)

      Törlés