2014. augusztus 23., szombat

Kell ennél szebb hagyaték???

Nagyjából egy évvel ezelőtt találtam egy régi, kidobásra ítélt fonott kosarat a szüleim fészerében.
Görbe volt, kopott, koszos, szakadt .... de nekem mégis gyönyörű ♥
 Ahogy pakoltam be az autómba, anyukám elárulta, ezt a kosarat a dédapám fonta. Ettől számomra még fontosabbá és értékesebbé vált. Akkor elhatároztam, hogy felújítva, új funkcióban  kap helyet a házunkban. 
Azt rögtön tudtam és éreztem, miként  szeretném újra látni. A kedvenc újságaimat szerettem volna benne tárolni a most alakuló olvasósarkunkban. 
Az eredeti elképzelésem az volt, hogy egy szép anyaggal, pléddel fogom kibélelni, ám végül ennél sokkal egyedibb ruhát kapott a dédapám kosara: egy nagy, kissé szakadt, kissé megsárgult horgolt terítőt, amelyet a nagymamám készített. 

Mondjátok, kell ennél szebb hagyaték???




Itt már alakult:


Ilyen volt, néhány mosás után:


9 megjegyzés:

  1. nagyon szép! értékesdarab, múltja van, energiát hordoz! szerencsés vagy hogy rátaláltál és hogy Rád talált :-) (az ott csaknem a love colorsos levendulás párna?) Juli

    VálaszTörlés
  2. az bizony a LOVE COLORS levendulás párna, amit imádok ♥

    Én is úgy gondolom, hogy ez egy szerencsés egymásratalálás volt a szakadt kosárnak, az öreg terítőnek és nekem is egyaránt. Hárman tudtunk összerakni egy olyan dolgot, amely annak ellenére, hogy új, hordozza magában a múltat is.

    VálaszTörlés
  3. Hihetetlenül gyönyörű a kosár, a terítő, a történet.
    Így élnek tovább a dédszülők, nagyszülők, és egyszer majd Te is. :o))
    Csodaszép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudok betelni vele. Újra és újra visszatérek, csodálom ezt a szépséget.

      Törlés
  4. A szép dolgok gyakran a lábaink előtt hevernek, csak szem kell hozzá, hogy észre vegyük őket. Szerencsés vagy, hogy ilyen szemmel áldottak meg az őseid. Gyönyörű lett a kosarad.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, nagy áldás, hogy meglátom az ilyen dolgokban a szépet.

      Törlés