2014. június 23., hétfő

Tihany - képes beszámoló

Említettem nemrég, hogy nyertem egy két személyes, egy napos kirándulást Tihanyba, a Levendulafesztiválra.
Tihanyban 14 évvel ezelőtt jártam először, azóta szinte minden évben újra eljövök ide. 
A Levendulafesztiválra még soha sem volt szerencsém eljutni ezidáig. Most viszont láthattam  "szedd magad levendula" keretén belül lelkesen szüretelő embereket, érezhettem a levendula illatát az egész faluban, valamint a Belső tó partján megrendezett fesztiválra is ellátogathattam.
Szavak helyett jöjjön  pár  kép.

















Kincseim a Balaton parton. A fokhagymás ajtódíszt ajándékba kaptam születésnapomra. Előtte két cukiság a gyerekeknek  - Eszter lovacskája természetesen levendulavirággal van kitömve. Van még itt sütipecsét, tihanyi levendulás eperlekvár, erdei gombás szarvaspástétom a férjnek.
Vásároltam az új, kis fürdőszobánkba egy szépséget, de ezt majd akkor mutatom meg, ha már bekerül a helyére. Na és persze édesség is kell - még jó, hogy van itt egy Szamos marcipán üzlet, ahol meg lehet szabadulni a maradék pénzünktől.


Kékség, hullámok. Mi más kell még? Csak csend, hogy lehessen hallgatni a víz hangját, erejét.




6 megjegyzés:

  1. Szépek a képek, biztos jó buli lehetett. :)

    Muszáj írnom, hogy a pástétomot ellenőrizd, emiatt: http://index.hu/belfold/2014/06/21/evett_mostanaban_humuszt_es_szarvasgombas_pestot_bajban_lehet/ Gondolom, hogy nem ebből a készletből lehet már, mivel vissza kellett hívnia őket a gyártónak, de úgy voltam vele, nem árt az óvatosság, és lehet, hogy nem hallottál róla.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, ez egy másik gyártó terméke. Buli nem volt, ez inkább ilyen lelki út volt, barátnővel, nagy beszélgetésekkel, levendulaillattal és természetesen hullámokkal.

      Törlés
  2. De gyönyörű!:-) Én is jártam már ott...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fesztiválon most először jártam a 14 év alatt.

      Törlés
  3. csodaszép képeket lőttél,
    persze a hely is magával ragadó
    meg az idő is nektek kedvezett

    mi egyszer voltunk, 40 fok melegben, kókadoztunk, semmi más

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 23-25 fok volt, tökéletes (nekem). 25 fölött meghaltam volna.

      Törlés