2014. június 17., kedd

Egy kis piknik?

Kicsit még mindig a Laxenburgban látott piknikező, boldog családok és társaságok látványának  hatása alatt, hoztam mutatóba pár igazán szép és érdekes piknikkosarat. Ti melyiket választanátok?





Nekem valahogy mindig a viktoriánus kor jut az eszembe, ha ilyen szép textíliákkal bélelt, bőr csatokkal ellátott piknikkosarakat látok. Tudom, .... sok volt a History Chanel :-)



Muris és ötletes. Igazi urak. Nehogy már a földön legyen a pohár!



Ez olyan kis szolíd, de nekem nagyon tetszik. Mégha nem is hagyományos piknikkosár.





Nos, választottatok? 
Ha igen, akkor irány a szabadba! Természetesen csakis teli kosárral. 




2 megjegyzés:

  1. a piknik kosarak az én szememben a felesleges luxus kategória,
    amiért élek, halok =és addig addig, míg "csakazértis" lesz ilyenem:))) nagyon szeretem a felesleges luxus-t:)))

    VálaszTörlés