2014. május 17., szombat

Tippeket kérnék tőletek nyaralásra

Szeretnélek megkérni titeket, hogy ajánljatok nekem olyan falusi turizmussal foglalkozó családi gazdaságokat, ahol egy kisgyerekes család jót nyaralhat. 
Amit keresek - természetes közeg, állatok, családi gazdaság, fürdési lehetőség, a közelben egy érdekes vár, kastély, egyéb látnivaló.

Nagyon szívesen veszek minden tippet, bár leginkább a Bakony, Balatonfelvidék jöhentnének számításba, vagy bármi más, ami Győrtől maximum két órányira található.

Előre is köszönöm nektek ♥

2 megjegyzés:

  1. zia! Bakonyit, Balatonit nem tudok. Talán más majd tud. Ezt sem ismerem, csak kinéztem, hogy egyszer elmegyünk: http://www.szedervolgymajor.hu/cikkek/csaladiprogramok.html ; Ide meg 1 napra is érdemes elmenni, de szállás is van: www.seszi.hu - csak ilyeneket tudok ajánlani.

    VálaszTörlés
  2. Szia! A Tarka Boci Porta a Bakonyban van, bár fürdési lehetőségnek én nem néztem anno utána. A Katica tanya Somogyban van ugyan, de nagyon sok jót hallottam róla ismerősöktől. Remélem, segítettem, üdvözlettel,
    Rita

    VálaszTörlés