2014. április 20., vasárnap

S.O.S desszert - vaníliakrémes kosárkák bogyós gyümölcsökkel

A mai desszert is olyan alapanyagokból készült, amelyek mindig vannak a készletemben. Történetesen:
- vajastészta (fagyasztott tömb )
- vaníliás krémalap (Dr. Oetker, Zlatý Klas)
- fagyasztott gyümölcs



 A kiolvasztott tésztát kisodortam, négyzetekre vágtam, majd kibéleltem velük a szilikon muffinformákat. Ezután az előmelegített sütőbe raktam őket kb tíz percre. Ez idő alatt a kosárkák szépen megemelkedtek - a közepük is, de ez nem volt gond.



Amíg sültek, fél liter tej, egy vaníliarúd, cukor hozzáadásával elkészítettem a krémalapból a sűrű vaníliáskrémet, majd azt a kosárkákba adagoltam. Tetejükre fagyasztott gyümölcs került.

A kosárkákat húsz percre visszaraktam a sütőbe. Nagyon finomak lettek, igazán egyszerű az elkészítésük bárki megbirkózik vele.
Egyszerűre vettem a figurát így Húsvét alkalmából, de nem erről szól az ünnep ugyebár.

Próbáljátok ki ti is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése