2014. április 28., hétfő

Hajnalban ébredni azért is jó...

Hajnalban ébredni azért is jó, mert az ember olyan műsorokat láthat a nap folyamán gyerek uralta képdobozban,  amelyeket egyébbként nem biztos hogy megnézne.

 Így volt ez ma is, amikor megtudhattam, hogy a gödény tulajdonképpen a pelikán. Rózsás gödény.
 Az is lehet, hogy rajtam kívül ezt minden felnőtt ember tudta. Meg gyerek is. Mentségemre szolgáljon, hogy húsz éve nem tanultam biológiát. Vagy ez sem mentség? 
Pár éve magam is láttam, mint őshonos állatot a Hortobágyi Nemzeti Parkban. Mégse rögzült a tudatomban, hogy tulajdonképpen a pelikán iszik úgy, mint a gödény!!! Ha rá gondoltam, az jutott eszembe, hogy én pelikánokat símogattam Londonban. Nem gödényeket.  Na fene, mik vannak!!!

 Minden esetre nekem már csak ezért az információért is megérte hajnali fél négykor ébredni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése