2014. március 18., kedd

Tojásos-sajtos ruccola saláta

Igyekszem mostanában kiemelten figyelni arra, hogy az elkészített ételeink viszonylag egészségesek legyenek, mindamellett viszont elfogadható költséghatáron belül.
Tegnap sikerült a Lidlben nagyon jó áron ruccolát, balkáni,- feta jellegű sajtot és uborkát vásárolnom.
Ezekből készítettem el a ma esti salátát,valahogy így: 
- ruccola - fél csomag
- 1 uborka felkockázva
- 4 tojás keményre főzve és negyedekre vágva
- 1 adag sajt, a salátába morzsolva
Fűszerezésképpen só, bors és olívaolaj került a salátába, férjem még balzsamecetet is adott hozzá.




A saláta a hűtőbe került egy órára. Ez idő alatt felkockáztam 3 száraz kiflit, amelyek a hétvégéről maradtak meg, meglocsoltam őket minimális olívaolajjal (szinte csak cseppek kerültek rájuk ).
10 perc alatt aranybarnára sültek a sütőben és a krutont helyettesítve a salátával tálaltam fel őket.



Nagyon egyszerű  ez a saláta, nekem nagyon ízlik. Nagyjából  2,50-2,60 euróból  hoztam ki, ebből kb 50 centbe került a ruccola, 33 centbe az uborka, 70 centbe a tojás, kb 1 euróba a sajt. A kifli maradék volt.

Próbáljátok ki ti is! Egészséges és a pénztárcát is kíméli :-)




2 megjegyzés: