2014. március 15., szombat

Levendulás-málnás piskóta

Sokszor írtam már és továbbra is vallom, hogy a legnagyobb csoda az, amikor egy nagyon egyszerű dolgot  valami aprósággal varázslatossá tudunk változtatni.
Az olajos piskótát biztosan mindenki ismeri ( 25dkg porcukor, 25 dkg finomliszt, 1 zacskó sütőpor, 3 tojás, 1 dcl olaj, 1 dcl víz).
Most én  is ezt kíszítettem el, ugyanígy, viszont a tésztába reszeltem még citromhéjat és került bele egy kevés citromlé is. Ettől nagyon üde és friss lett az illata.
 Miután a tésztát a tepsibe öntöttem, fagyasztott málnaszemekkel vastagon  beborítottam  az egészet. 
Citrom, málna, már jó úton haladunk a varázslat felé. 
Az utolsó varázsszer következett, az én saját levendulás porcukrom, amellyel vékonyan behavaztam a málnás piskótát és 30 percre a sütőbe tettem.
A citrom, málna, levendula trió tényleg varázslatos kombináció. 
Soha jobbat, igazi ünnepi finomsággá emelte az egyszerű piskótát.
Próbáljátok ki ti is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése