2014. március 13., csütörtök

Kilégzés, belégzés

Őszintén mondom, hogy a legjobb terápia mindennemű baj, gond, nyűg és lelki kínok ellen a napsütés, egy kis madárénekkel aláfestve.


Kilégzés, belégzés, szemeket legeltetni szabad, sőt egyenesen - KÖTELEZŐ!!!

Ha már a legelést említettem - medvehagyma :-)


Amiről mindig a Mi kis életünk blog Anikója jut az eszembe - napfény illatú párnahuzatok.


Ezen a képen a virágokon kívül a másik szépség a napfényes árnyékuk. Merthogy ahhoz NAPFÉNY kell!!!


Nekem ennyi hó elég. Hó... virág!


Na, meg is gyógyultam ♥

3 megjegyzés:

  1. Remélem semmi komoly!!!!
    Amúgy olyan boldoggá tettél, hogy gondolsz rám!((()))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi komoly, fényterápiát írtam fel magamnak mára. Persze hogy gondolok rád, rátok :-)

      Törlés
  2. :-) A legelés nagyon tetszik, mi is műveljük szorgalmasan. A fényterápia pedig a sok-sok szürke nap után annyira jó!
    Csodaszépen a százszorszépek, egyszer majd nekem is lesz ládában is... :-)

    VálaszTörlés