2014. március 8., szombat

Duolingo.com

Ha van kedvetek idegen nyelvet gyakorolni, méghozzá egyszerre kettőt is, regisztráljatok a www.duolingo.com oldalra!

 A felkínált nyelvek közül kettőt kiválasztotok, majd indíthatjátok a teszteket. Nekem nagyon tetszik. Nem bonyolult, játékos, mégis egy új fajta kihívás egyszerre két idegen nyelven is gondolkodni. 
És hogy nekem mennyire megy? Én a francia - angol párosítást választottam, de a német - angolt is meg fogom próbálni. Mindig is szeretem a nyelveket - a tesztelés közben is volt olyan, amikor a francia és az angol mellett még magyarul és szlovákul is cikáztak a gondolataim.
 Azt ugye tudjátok, hogy a nyelvtanulás az egyik legjobb agyserkentő???
 Hajrá, próbáljátok ki, a program ingyenes!!!

2 megjegyzés:

  1. Én is lelkesen csinálgatom.Szimplán magyar nyelvü programon angolt tanulok:-):-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor hajrá!!! Nekem ez az idegen nyelv duó nagyon bejön.

      Törlés