2014. február 20., csütörtök

Kell egy kis tavasz

Nincs bennem semmilyen kényszeres télűzés, de pár napja inkább már tavaszt érzek a levegőben és a saját hangulatomban is.
Ha kora reggel kinyitom az ablakot, már madáréneket hallgathatok. Még ha kicsit hűvös is a reggel, ez a szép kezdet kicsábítja az embert az udvarra, a friss levegőn pedig  még jobban esik elkortyolni a reggeli kávét.
Néhány télies (nem karácsonyi) dekorációt még meghagytam a házban. Ezeket most sorra pakolom el, mert zavarni kezdtek. Helyükre fokozatosan tavaszt idéző darabok kerülnek.

És a virágok!!! ♥♥♥
 Na igen, az ember lánya legszívesebben mindent virágba borítana a nagy tavaszvárásban. Én is egyre gyakrabban csábulok el a virágüzletekben.

Tegnap egy csokor rózsaszín tulipán varázsolt el. Haza is jött velem azonnal. A nagyobbik üveg vázám, amely mindig az adott évszak hangulatában díszeleg, most a tulipánoknak adott helyet. Ilyen szépségeknek nem kell nagy díszítés - a váza középső részét  egyszerűen  körbetekertem egy hosszú fehér organza szalaggal.
Ugye milyen szép?  Kell egy kis tavasz ♥





5 megjegyzés:

  1. Igazi tavaszváró kép! Gyönyörűek a virágok!

    VálaszTörlés
  2. Szép bizony :) Én ma visszafogtam magam, és NEM VETTEM MEG azt a gyönyörűt, fehér kosárban, lilán... Be kell valljam, megbántam :)

    VálaszTörlés
  3. Egyetértek, imádom a tulipánokat! :D

    VálaszTörlés