2014. február 13., csütörtök

Front van - avagy ERROR a gyerekgépezetben‏

Tegnap  letudtuk az iskolai felkészítő negyedik tanóráját a tízből. A letudtuk szót szándékosan használtam, de valójában  a gyerek flúgosborz volt, szórakozott, vihogott, bolondokat beszélt és még elégedett is volt magával.
 Én meg igyekeztem „lájgtosan“ szemlélni az össznépi bolondulást, mert hát mi mást is tehettem volna??? Az hamar feltűnt, hogy a gyereknél  az adás-vétel  funkciók kissé meghibásodtak.
 Robotpilóta üzemmódba kapcsolt , – értsd:
Adás: jelöld meg a háromszögeket pl kék színnel.
Vétel: színezd ki, alaposan, mert te úgy szereted és úgy szoktad.
Valóság: így aztán be nem fejezed a feladatot kisanyám.

Rászóltam, röhögős grimasz. Még egyszer, - reakció ugyanaz. Van értelme?  Néha nincs.
 Így tudtuk le a letudni valót. Konstatáltam a végére, mikor a gyerek megdícsérte saját magát, hogy ezzel az értékeléssel azért nem értek teljesen egyet, de hát értelmetlen volt. Tudjátok, a már említett adás-vétel probléma.
 Lehetne az ember dühös, mérges. Az is, ha őszinték vagyunk, mert magyaráz, kér, ismétel, tanít, okít, még jó példát is igyekszik mutatni.  Másrészt viszont nézzünk mélyen magunkba: Mi egyforma jól teljesítünk minden nap?  Mindig a legjobb arcunkat mutatjuk és a legjobb eredményt produkáljuk? Ugye hogy nem. Én legalább is. Azt a flúgosborzságot a gyerek eltanulta valakitől és vagyok olyan őszinte, hogy bevalljam, -  tőlem.
Ennyit  erről. Hiba bejelentve, javítani csak az idő tud rajta, na meg pár beszélgetés.
 Ha meg ezek sem segítenek, akkor még mindig ráfoghatjuk az egészet a frontra.

5 megjegyzés:

  1. Igen, mindig a frontra..:-) Hát, gatyát fel, lesz ez még így egy pár évig.:-) És különben is, nem mindegy, hogy van az a háromszög jelölve? Akkor is tündér az a gyermek, és ha van benne élet, már az is baj?;-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áááááááááá, dehogy baj, ha van benne élet. Éljen az irányítatlan energia! :-)

      Törlés
  2. Amíg nem marjuk el magunktól és minden baját hazahordja,/hazahordhatja, nincs nagy baj akkor sem, ha néha úgy érezzük, összedől a világ. .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagy igazság, ezért is kezeljük ezt is humorral. Az ilyen dolgoktól nem dől össze a világ :-)

      Törlés
  3. sikerült feliratkoznom a blogodra :))

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    puszi

    VálaszTörlés